ریپورتاژ آگهی

وب سایت فروش اینترنتی ساختمون چیست؟

«یک سایت تخصصی است».
«محدودیت جغرافیایی ندارد».
«تبلیغات را با قیمت بسیار مقرون به صرفه انجام می دهد».
«تیمی زبده در آن گرد هم آمده‌اند».
این ها تمامی مشخصات متمایز وب سایت فروش اینترنتی ساختمون است.
وب سایت فروش اینترنتی ساختمون چیست؟
ساختمون یک سامانه تخصصی فروش مصالح و خدمات ساختمانی است. این وب سایت کاملا تخصصی است و تنها در زمینه ساختمان کار می‌کند. وب سایت ساختمون انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی (مانند شومینه، پرده کرکره و بلوک‌های شیشه ای)، انواع درب‌ها (مانند درب ضد سرقت و درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای)، انواع پنجره (مانند پنجره دوجداره و پنجره UPVC)، انواع فراورده‌های بتنی (الیاف بتن، بتن آماده، پانل سه بعدی)، انواع پله پیش ساخته و پله گرد و سایر کالا و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان سازی را معرفی می‌کند و مشتریان را به فعالان در این زمینه‌ها متصل می‌کند. این وب سایت به صاحبان کسب و کار و صنایع، در حوزه ساختمان، کمک می‌کند تا محصولات نظیر ( درب ضد سرقت )و خدمات خود را به خریدارانی در وسعت ایران معرفی کنند.
 
وب سایت فروش اینترنتی ساختمون چیست؟
 
بله! اصلا مهم نیست شما در کدام نقطه‌ی کشورمان به کار و تولید و فروش مشغول باشید. ساختمون محدودیت جغرافیایی نمی‌شناسد. شما در هر نقطه‌ی کشور که باشید می‌توانید با کمک ساختمون محصولات خود را به طور کامل و با جزئیات به کل مخاطبان معرفی کنید، ارتباط برقرار کنید و بفروشید و قرارداد ببندید. ساختمون، با به خدمت گرفتن زبده ترین تیم مشاوره و تبلیغات، در تمام این مسیر در کنار شما قدم بر می‌دارد.
تیم مشاوران و متخصصان ساختمون با بکارگیری جدیدترین متدهای دنیا در زمینه تبلیغات، طراحی، مشاوره و برندینگ در کنار شما هستند تا به بهترین صورت ممکن کالا و خدمات خود را معرفی و ارتباط سازنده‌ای با مشتریان برقرار کنید. این تیم نه تنها، به مدد مطالعه‌ی گسترده، کاملا به روز است، بلکه با صبر و علاقه زایدالوصفی آماده‌ی راهنمایی و خدمت رسانی است. مطمئن هستیم، با اولین تماس با تیم حرفه‌ای ساختمون کاملا اعتماد شما برای همکاری جلب خواهد شد.
اگر شما صاحب کسب و کاری در زمینه صنعت ساختمان هستید، می‌توانید به ساختمون اعتماد کنید. ساختمون نه تنها کالای شما را معرفی می‌کند، بلکه پل ارتباطی کارآمد و موثری بین شما و خریداران است. شما می‌توانید در پروفایل ویژه‌ای که برای شما ساخته می‌شود، ویژگی‌های محصولاتتان را، قیمت و سایر موارد قابل ذکر را همراه با عکس منتشر کنید. اینگونه از هر زاویه‌ای که میل دارید تا محصولتان معرفی شود، موفق به این کار خواهید شد. پس ساختمون به شما کمک می‌کند که نه‌تنها کالا و خدمات خود را معرفی کنید، بلکه مشتریان جدید هم جذب کنید.
 
وب سایت فروش اینترنتی ساختمون چیست؟
 
وب سایت ساختمون مرجع کامل اطلاعات مربوط به ساختمان است. هر فروشنده و تولید کننده‌ای پروفایل مخصوص به خود را دارد. بدین طریق، اجناس مختلف از سراسر ایران در یک جا جمع می‌شوند و قابل مقایسه‌اند. پس افراد می‌توانند، از یک طرف، آنچه که در ذهن دارند را بیابند، و از طرف دیگر، با محصولات جدید و متنوعی، که قبلا هیچ آشنایی و شناختی درباره‌شان نداشتند، آشنا شوند. در نهایت شاید یکی از همین‌ها را برگزینند! این شیوه ارائه محصولات و خدمات، کاملا می‌تواند اعتماد هر بیننده‌ای را جلب کند. چون به او این حق و امکان را می‌دهد که قبل از خرید کاملا درباره تمام جزئیات اطلاعات کامل را کسب و با چشم باز انتخاب کند.
همچنین، در راستای مشتری مداری بیشتر، در این وب سایت بخشی طراحی شده است که مقالات کاملا تخصصی در رابطه با صنعت ساختمان و محصولات، به شکل کاملا رایگان، در اختیار همه قرار می‌گیرد. با این طریق نه تنها اطلاعات فنی و عمومی مشتریان افزایش پیدا می‌کند بلکه در جریان آخرین اتفاقاتی که در دنیا در رابطه با این صنعت در حال وقوع است قرار می‌گیرند.
هدف تیم ساختمون تنها جذب مشتری نیست. بلکه اعتماد سازی و برقراری یک رابطه سالم بلند مدت اولویت اول آن است. نه فقط این تفکر سرلوحه تیم ساختمون است بلکه در ساختن چنین اعتمادی هم به شما کمک خواهد کرد. پس فرصت را از دست ندهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا