اخبار

ورود سیم کارت های ۰۹۹۹ به بازار از آذر ماه

همانطور که در اخبار خواندید، مجوز نخستین اپراتور مجازی چند روز پیش صادر شد. حالا به پیش بینی رگولاتوری، از اوایل آذر ماه سیم کارت های این اپراتور به بازار تلفن همراه کشور وارد می شود.
کیش سل پارس به عنوان اولین اپراتور مجازی فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد و در همین خصوص نیز رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرده که انتظار می رود تا اوایل آذر، سیم کارت های این اپراتور با پیش شماره ۰۹۹۹ به عنوان اولین اپراتور MVNO وارد بازار شود.
کیش سل پارس با رایتل وارد همکاری شده است و اعتبار پروانه اپراتور مجازی این شرکت پنج سال اعتبار دارد.
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه برای ۲۴ شرکت صادر شده است و در صورتیکه این شرکت ها بتوانند با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد همکاری به امضا برسانند، پروانه MVNO را دریافت می کنند.
رئیس رگولاتوری در خصوص الزام اپراتورهای تلفن همراه کشور برای عقد قرارداد عمده فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO گفت

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه تا سوم آبان سال جاری فرصت دارند تا برای عقد حداقل یک قرارداد عمده‌فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه اقدام کنند.

همچنین براساس این مصوبه، اپراتورهای تلفن همراه حداکثر تا سوم آذر سال ۹۵ فرصت دارند حداقل یک قرارداد دیگر را با سایر دارندگان موافقت اصولی MVNO منعقد کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا