اخبار

ویژگی جدید برای آیفون که استیو جابز ایده پرداز آن بوده است …

مدیر عامل کنونی اپل، تیم کوک هفته گذشته اعلام کرد در حال کار بر روی سیستمی است که آمریکایی ها از طریق دستگاه های تولید شده توسط اپل بتوانند برای اهدای عضو اعلام امادگی کرده و اعضاء بدنشان را به آسانی پس از مرگ در اختیار دیگر انسان ها قرار دهند.

بروز رسانی اساسی در اپ Health

با شروع پاییز,  مردم قادر خواهند بود تا با استفاده از یک دکمه که درون برنامه Health از سیستم عامل iOS اپل در نسخه اتی قرار خواهد داشت فرم اهدا عضو خود را به صورت ثبت جهانی کنند. اپل اکنون در حال تعامل با Donate Life America است تا یک در مراحل اولیه بتواند به آسانی این جریان مفید و قابل تامل را مدیریت کند.
بر اساس آن چیزی که Apple press منتشر کرده است, بیش از ۱۲۰ هزار آمریکایی برای این برنامه انتظار می کشند. در واقع اپل خیلی بی سروصدا در حال ساخت یک تکنولوژی قوی و پایدار برای سلامتی انسان ها است.
در اوایل امسال, آنالیزور Tim Bajarin, نوشت “اپل برای خود تکلیفی دارد تا سلامتی کاربرانش را بهبود بخشد. این همان وظیفه ای است که جابز قبل از مرگش به ما محول داشته است.”
کاربردهای جدید و ویژگی های دیگری نیز در اپ تازه بروز شده Health که در iOS 10 رونمایی شده وجود دارد مثل، Medical ID که به پزشکان و ارائه دهندگان خدمات پزشکی اجازه می دهد تا بدون دسترسی به بیمار و از راه دور اطلاعات ضروری مربوط به بیماری را به دست آورند.
 
منبع : نت نوشت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا