اخبار

ویژگی دانلود ویدیو به نسخه اندروید اپرا مینی اضافه شد

جدیدترین نسخه اندروید مرورگر اپرا مینی از ویژگی جدیدی تحت عنوان “video download” برخوردار است که این امکان را برای کاربران اندروید فراهم کرده است که فایل‌های ویدویی خود را به راحتی از اینترنت دانلود کنند.
هنگامی که کاربر فایل ویدویی را پخش می‌کند، سریعا پیامی ظاهر می‌شود که از کاربر می‌پرسد آیا تمایل دارد فایل مورد نظر را در حافظه داخلی تلفن و یا کارت حافظه ذخیره کند یا خیر. اگر شما از بین چند گزینه، گزینه مربوط به تماشای ویدیو را انتخاب کنید و نخواهید آن را ذخیره کنید، آیکونی بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی شما ظاهر می‌شود که هر زمانی که خواستید فایل را دانلود کنید، تنها با انتخاب این آیکون می‌توانید این کار را انجام دهید.
این نسخه جدید از اپرا مینی مانند هر نسخه دیگری از مرورگرها برای کاهش مصرف حجم اینترنت طراحی شده است. درست است که دانلود فایل خود باعث افزایش مصرف حجم می‌شود، اما شما فقط یک بار این کار را انجام می‌دهید، درحالی که تماشای آنلاین فایل‌های ویدیویی در هر بار، حجم زیادی از ترافیک را مصرف می‌کند. استفاده از این ویژگی بسیار راحت است؛ اما متاسفانه نمی‌توان برای دانلود فایل‌های یوتیوب از این ویژگی استفاده کرد.
در این نسخه جدید اپرا مینی می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر به سایت‌هایی که بیشترین بازدید را از آن‌ها دارید، آن‌ها را به قسمت Bookmarks در صفحه اصلی مرورگر اضافه کنید. این نسخه جدید اپرا از تاریخ ۴ مرداد در لیست گوگل پلی استور قرار داده شده است و در مورد انتشار نسخه IOS هنوز هیچ تاریخی اعلام نشده است.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا