اخبار

پایه DeX قابلیت ویژه‌ای که از گلکسی اس ۸ به گلکسی اس ۹ انتقال پیدا کرد

پایه DeX قابلیت ویژه‌ای که از گلکسی اس 8 به گلکسی اس 9 انتقال پیدا کرد
شرکت سامسونگ که پایه‌های تبدیل تلفن همراه به کامپیوتر خانگی یا ایستگاه‌های DeX را به همراه گلکسی اس ۸ معرفی کرده بود قصد دارد تا این محصولات را به همراه گلکسی اس ۹ به بازار عرضه کند.
وقتی که مراسم معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس برای جهانیان برنامه ریزی شده بود، دستگاه ویژه‌ای به نام پایه DeX نیز در میان محصولات معرفی شده توسط سامسونگ قرار داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این پایه ویژه به نحوی طراحی شده بود که می‌توانستید تلفن همراه هوشمند خود را روی آن قرار داده و از سوی دیگر آن را به یک نمایشگر، صفحه کلید و ماوس وصل کنید تا تجربه یک کامپیوتر خانگی را با کمک تلفن همراه خود به دست بیاورید.
با این وجود این سیستم به‌صورت رسمی روانه بازار نشد و بسیاری از کاربران متعجب بودند که علت این امر چیست و چرا سامسونگ علیرغم رونمایی از این محصول، آن را به‌عنوان عضوی از خانواده نسل ۸ خود عرضه نکرده است. با توجه به شایعاتی که روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شوند، سامسونگ قرار است تا گلکسی اس ۹ را در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ معرفی کند و به همین دلیل نیز گفته می‌شود که پایه DeX نیز به همراه این محصول روانه بازار خواهد شد.
البته پایه DeX به نحوی عرضه می‌شود که می‌توان از آن با تلفن‌های هوشمند همراه گلکسی اس ۹، گلکسی اس ۹ پلاس، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و احتمالا گلکسی نوت ۸ شرکت سامسونگ استفاده کرد. به این ترتیب و با توجه به امکان نصب کردن سیستم عامل لینوکس بر روی دستگاه‌های شرکت سامسونگ می‌توان انتظار داشت که تجربه‌ای منحصر به فرد و ویژه از تلفن‌های همراه هوشمند برای کاربران به ارمغان بیاید. شایان ذکر است که نمایشگاه CES هر ساله در شهر لاس‌وگاس آمریکا و در ماه ژانویه برگزار می‌شود و شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ همیشه آخرین محصولات خود را در آن معرفی می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا