اخبار

پتنت جدید سامسونگ حکایت از “صفحه نمایش شناور” دارد

همه ما به خوبی می دانیم که سامسونگ در خط مقدم تولید صفحات نمایش انعطاف پذیر است، و براساس شایعات اخیر این شرکت قصد دارد گوشی تاشویی را تا سال آینده میلادی با نام گلکسی X عرضه کند. در این صورت، و همچنین در صورتی که بخش دیگری از شایعات که حاکی از تصمیم اپل برای عرضه آیفون ۸ با صفحه نمایش انعطاف پذیر درست باشد، رقابت میان این دو غول دنیای فناوری وارد مرحله تازه ای خواهد شد.
سامسونگ که به تازگی یاد گرفته همچون شرکت های آمریکایی هر دستاوری که کسب می کند را بلافاصله به نام خود به ثبت برساند، طی ماه های اخیر بارها نوآوری های خود در زمینه گوشی های دارای صفحات نمایش تاشو را به ثبت رسانده، از تا شدن افقی گرفته تا طراحی تاشو و قابل انبساط.
تازه ترین پتنت ثبت شده توسط این شرکت نیز در همین رده قرار دارد. در این پتنت می توان نحوه آنلاک کردن این گوشی و همچنین روش هایی برای افزایش کارایی لبه های آن را، مانند غیرفعال کردن قابلیت لمسی در آن نواحی به هنگام باز بودن گوشی و یا اجرای برنامه موزیک پلیر به هنگام بسته بودن گوشی، بسته به اینکه کدام طرف گوشی را مدنظر دارید، بهتر درک کرد.
سامسونگ در این پتنت همچنین به روش های آنلاک کردن تبلت های تاشو نیز اشاره کرده و در آن طرح مفهومی صفحه نمایش شناور که به هنگام باز کردن صفحه، تصاویری را نمایش می دهد، و دیگر نیاز نیست تا گوشی را به طور کامل باز کنید نیز دیده می شود.
 

samsung

 

samsung
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا