اخبار

پتنت های به ثبت رسیده، از قابلیت شارژ سریع وان پلاس ۳ خبر می دهد

وان پلاس وان یکی از بهترین اسمارت فون های سال ۲۰۱۴ بود، و وان پلاس ۲ نیز سال گذشته از محبوبیت خوبی برخوردار بود. این کمپانی امسال سومین نسل از پرچمداران خود را معرفی خواهد کرد و بر اساس اخبار منتشر شده توسط کمپانی رونمایی از پرچمدار جدید در اواخر فصل دوم سال یا به عبارتی پیش از پایان ماه ژوئن صورت خواهد گرفت. اخیراً شایعاتی شنیده شد که از رونمایی از این گوشی در ۷ آوریل (۱۹ فروردین) خبر می داد، اما کمپانی رسما این شایعات را تکذیب کرد و افزود که رونمایی از این گوشی دیرتر صورت می گیرد. البته این شرکت تولید کننده اسمارت فون مراسمی در تاریخ فوق خواهد داشت که در طی آن محصول دیگری معرفی می شود که احتمالا نسخه جدیدی از سیستم عامل هیدروژن خواهد بود.
اگر به خاطر داشته باشید وان پلاس ۲ علیرغم برخورداری از پورت Type-C USB از قابلیت شارژ سریع برخوردار نبود. ولی به نظر می رسد وان پلاس ۳ از این ویژگی بهره می برد. بنابر پتنت جدیدی که اخیرا منتشر شده و OnePlus Lightning نام دارد، وان پلاس ۳ به احتمال زیاد از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. البته این پتنت صراحتاً به وان پلاس ۳ اشاره نمی کند، ولی با توجه به نزدیک بودن رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی انتظار وجود این قابلیت در وان پلاس ۳ بیمورد نیست. وجود چنین قابلیتی در این پرچمدار خیلی هم شوکه کننده نیست و برای حضور قدرتمند این گوشی در بازار ضروری هم هست.
گفته می شود وان پلاس ۳ با نام رمزی A3000 در آنتوتو دیده شده است. بنا بر اطلاعات به دست آمده این دستگاه از اسنپدراگون ۸۲۰ چهار هسته ای ۶۴ بیتی برخوردار است که با پردازنده گرافیکی ۵۳۰ آدرنو همراه است. نمایشگر فول اچ دی و اندروید ۶٫۰ مارشمالو و رابط کاربری اکسیژن یا هیدروژن از مشخصات دیگر این گوشی هستند. دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی ضبط تصاویر را به عهده دارند. وان پلاس۳ احتمالا با ۴ گیگابایت فضای رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی عرضه می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا