اخبار

پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ اولین بار برای ال جی G7

خبری منتشر شده مبنی بر این که ال جی G7 اولین گوشی خواهد بود که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵  را در خود جای دهد. طبق این گزارش، ال‌ جی و کوالکام از اوایل ماه جاری میلادی همکاری خود را برای توسعه پردازنده‌ی نسل جدید پرچم‌داران ال‌جی شروع کرده‌اند.
این حرکت از سوی ال جی یک حرکت استثنایی است چرا که ال‌ جی در جی ۶ به‌جای استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ به‌عنوان آخرین پرچم‌دار کوالکام، از پردازنده‌ی سال گذشته‌ی این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده کرد. این غول کره‌ای برای عرضه‌ی زودتر پرچم‌دارش از پردازنده‌ای ضعیف‌تر نسبت به رقبای سنتی خود استفاده کرده است. شاید ال‌جی مسئله‌ی کمبود پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به دلیل سفارش بالای سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در تصمیم خود مد نظر قرار داده است. کوالکام هنوز نام «اسنپدراگون ۸۴۵» را برای پرچم‌دار پردازنده‌های سال آینده‌ی خود تأیید نکرده است. کوالکام توسعه‌ی پرچم‌دار جدیدش را آغاز کرده است و مرحله‌ی تولید آزمایشی آن در جریان است. گزارش‌های منتشرشده در مورد اسنپدراگون ۸۴۵ حاکی از آن هستند که غول عرصه‌ی نیمه‌هادی‌ها فرآیند ۷ نانومتری را برای پرچم‌دار جدیدش انتخاب کرده است.
یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار کره‌ای‌ها نسل جدید ال جی G7 است که با نام وی ۳۰ شناخته می‌شود. اخیرا رندری منتسب به وی ۳۰ توسط ایوان بلس منتشر شده است که نمایشگر دوم کشویی در آن خودنمایی می‌کند. این گوشی به‌احتمال فراوان اواخر تابستان معرفی و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا