اخبار

پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ در دست ساخت است

به نظر می رسد که سامسونگ بر رویخط تولید پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ در حال کار باشد و این تراشه تا سال آینده به تولید نهایی برسد.
هر چند که ما همواره دنبال عرضه گوشی و یا دستگاه های جدید هستیم و هر ساله اخبار آن را پیگیری می کنیم، اما سخت افزار نیز جای خود را دارد و این که ببینیم شرکت های بزرگ سازنده چه پیشرفت هایی در تولید این نوع وسایل دارند، بسیار جالب توجه است. گلکسی اس ۱۰ یا هر مدل دیگری که نام‌گذاری شود، اولین محصول قدرت‌گرفته از نسل جدید چیپست‌های اکسینوس است. این را اشاره‌ کنیم که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از چیپست اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کنند و گلکسی اس ۸ از اکسینوس ۸۸۹۵ و گلکسی اس ۷ و نوت ۷ از اکسینوس ۸۸۹۰ قدرت گرفته‌اند.
به نظر نمی رسد که با این وضعیت موجود، مشخصات اصلی پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ سامسونگ رونمایی شود اما به هر حال سامسونگ در سال ۲۰۱۹ به سراغ استفاده از فناوری ۷ نانومتری خواهد رفت؛ در نتیجه در پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود. فرکانس CPU در اکسینوس ۹۸۱۰ تا ۲.۹ گیگاهرتز بالا رفته و احتمال فرکانس ۳ گیگاهرتز در اکسینوس ۹۸۲۰ زیاد است. کاهش مصرف انرژی و پشتیبانی از ارتباط ۵G دیگر مواردی است که مسلماً اضافه خواهد شد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا