اخبار

پرچمدار بعدی هوآوی در راه است

می توان به جرات ارائه سه گوشی P7 ، P6 و P8 را از دلایل اصلی موفقیت هوآوی در بازارهای جهانی نام برد.سه گوشی ذکر شده فروش و سوددهی خوبی را برای هوآوی به ارمغان آوردند و از این رو هوآوی مشغول کار کردن بر روی محصول بعدی از این سری یعنی P9 است.
یکی از دلایل استقبال بالا از گوشی های سری P هوآوی،عملکرد فوق العاده دوربین آن ها است،به طوری که اولین گوشی این سری یعنی P6 با کیفیت بالای عکس های گرفته شده توسط دوربینش همگان را شگفت زده کرد.
اگرچه شایعات قبلی از عرضه این گوشی پیش از انتهای سال ۲۰۱۵ خبر می دادند،اما همانطور که پیداست این اتفاق تاکنون نیفتاده و نخواهد افتاد،چون تنها ۹ روز به انتهای سال جاری میلادی باقی مانده است.اما بر اساس اخبار منتشر شده جدید از سوی این کمپانی چینی تصمی دارد تا P9 را با مشخصاتی در حد یک پرچمدار در مارس سال ۲۰۱۶ میلادی (سه ماه دیگر) عرضه کند،درست یک سال بعد ازعرضه مدل قبلی یعنی P8
 huawei p8
آن طور که مشخص است این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی منحنی بهره خواهد برد.استقبال از صفحه نمایش های خمیده بالاتر از حد انتظار بوده است و از این رو تمامی کمپانی ها در تلاشند تا حداقل یک یا دو گوشی بالارده با این ویژگی ارائه کنند.همچنین به احتمال خیلی زیاد مغز متفکر آن آخرین پردازنده قدرتمند تولیدی توسط هوآوی یعنی Kirin 950 (پردازنده هشت هسته ای)خواهد بود،پردازنده ای که برای اولین بار در آخرین پرچمدار این گوشی یعنی Mate 8 به کار رفت.
از دیگر ویژگی هایی که انتظار می رود در این گوشی دیده شود می توان حسگر اثر انگشت،۴ گیگابایت رم و دوربین پشتی دوگانه به همراه فلاش LED دوگانه خواهد بود.
همچنین انتظار می رود هوآوی P9 Max که مدتی قبل با مشخصاتی همچون صقحه نمایش ۶.۲ اینچی در برخی از بچمارک ها رویت شد،قبل از گوشی اصلی یعنی P9 معرفی شود.
به نظر شما P9 می تواند موفقیت P6 را دوباره تکرار کند؟
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا