اخبار

مراسم رونمایی و نشست خبری از پلتفرم جدید ایران اسکیپ برگزار شد

سامانه جامع مشاهده، مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار در سطح کشور

دوشنبه ۲۸ شهریور در سالن همایش‌های خیریه رعد در شهرک غرب با حضور دهها نفر از خبرنگاران و مجموعه‌داران اتاق‌های فرار رویدادی برگزار شد. شروع همایش با راهبری و هدایت آرش سروری، برنامه‌ساز فناورانه و فعال حوزه نوآوری، فناوری و استارتاپی در مورد رویداد و مجموعه ایران اسکیپ بود.

پلتفرم جدید ایران اسکیپ رونمایی شد

مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی‌های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب‌بازی و البته فعال اتاق فرار از سال ۹۵ درباره آمار و وضعیت اتاق‌فرارها و بازار این صنف صحبت کرد و گفت بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سطح ایران و بیش از ۳۰۰ تا اتاق فرار در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد و بازار ماهانه این بازار، حدودا ۱۵۰۰ سانس در ماه است.

سپس سیدعلی مهام، مدیر عامل ایران‌اسکیپ درباره انتخاب نام ایران‌اسکیپ صحبت کردند و اینکه انتخاب اسم ایران در هر برندی مسولیت و بار بیشتری برای اون برند در پیش دارد و ایران‌اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا پشتیبانی ۲۴ ساعته ایران اسکیپ بدون نقض باشد و پاسخگوی مجموعه‌داران و مشتریان شوید.

سپس آقای محمدجواد امینی از پلتفرم جدید ایران اسکیپ با UI و UX جدید رونمایی کرد و اشاره به دانش فنی تیم ایران‌اسکیپ کرد. وی اضافه کرد پلتفرم جدید در بهینه‌ترین حالت ارائه می‌شود و این پلتفرم دارای امکان نمایش اتاق فرارها بر اساس منطقه جغرافیایی است و امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع است، همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت کنند و کد تخفیف بگیرند.

برای مشاهده این پلتفرم جدید به آدرس ایران‌اسکیپ یا شبکه اجتماعی آن مراجعه فرمایید و لذت مشاهده، مقایسه و رزرو اتاق‌های فرار در کشور را به صورت آنلاین تجربه کنید: Iranescape.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا