ریپورتاژ آگهی

آشنایی با ۵ سایت مطرح ایرانی که با وردپرس طراحی شده اند

۵ سایت مطرح ایرانی که با وردپرس طراحی شده اند

 
سیستم مدیریت محتوای وردپرس محبوب ترین و رایج ترین CMS طراحی سایت در جهان است. مهمترین نکته ای که موجب موفقیت وردپرس در این سالها شده است توانایی بالای این سیستم در ارایه محتوا و کسب جایگاه در نتایج گوگل است.
یکی از نکات بسیار مهم در  طراحی سایت های وردپرسی کاهش چشمگیر قیمت طراحی سایت در مقایسه با کدنویسی اختصاصی است. این سیستم به شما اجازه میدهد بدون محدودیت در امکانات یک سایت کاملا حرفه ای را در زمانی کوتاه و البته با هزینه ای مناسب راه اندازی کنید.
در ایران نیز سایت های بسیار معتبری از وردپرس در طراحی خود بهره گرفته اند و در این مقاله تلاش میکنیم ۵ سایت موفق در زمینه های مختلف را به شما معرفی کنیم.
 

طراحی مجله اینترنتی دیجی کالا با وردپرس

دیجی کلا را میتوان موفق ترین و البته بزرگترین فروشگاه اینترنتی وب فارسی دانست. این مجموعه از یک تیم متخصص و کارآمد در زمینه طراحی تجربه کاربری و کدنویس اختصاصی سایت بهره میبرد ولی نکته جالب توجه استفاده مجموعه ای با این قدرت و اعتبار از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای مجله اینترنتی خود است.
دیجی کالا مگ یک مجله اینترنتی است که روزانه ده ها مطلب گوناگون در زمینه های دنیای دیجیتال، دانش و سرگرمی منتشر میکند.
یکی از باورهای غلط در مورد وردپرس عدم توانایی آن در میزبانی سایت هایی با صفحات و بازدیدکننده زیاد است. مجله اینترنتی دیجی کالا را میتوان نمونه بسیار موفقی از سرعت بالا و نمایش سریع صفحات به کاربران دانست که این ادعا را به کلی رد میکند.
طراحی مجله اینترنتی دیجی کالا با وردپرس
 

طراحی سایت شرکتی نرم افزار هلو با وردپرس

هلدینگ طرفه نگار بزرگتری شرکت نرم افزاری در ایران است که موفق شده  طی ۱۵ سال فعالیت حرفه ای خود به بیش از ۵۰۰ هزار مشتری خدمات ارایه داده و جوایز ارزنده بسیاری نیز کسب نماید.
بررسی این سایت نشان میدهد که وردپرس انتخابی بسیار مناسب برای طراحی سایت شرکتی محسوب میشود زیرا سایت شرکتی هلو هم از نظر امکانات و هم از نظر سئو در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد.
از امکانات این سایت میتوان به سیستم فروش آنلاین اختصاصی، جستجوی هوشمند محصولات، سیستم معرفی نمایندگان و فروشندگان، طراحی زیبا و سرعت بسیار بالا اشاره نمود. شایان ذکر است که سایت هلو در سال ۹۵ به عنوان بهترین سایت شرکتی در جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شده است.
طراحی سایت شرکتی نرم افزار هلو با وردپرس
 

زندگی با تکنولوژی در دیجیاتو

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت با وردپرس مجله تکنولوژی دیجیاتو است. این سایت با معرفی تکنولوژی های روز و اخبار فناوری موفق شده بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کند.
حساب کاربری حرفه ای، سیستم مدیریت محتوا با چند نویسنده، طراحی لندینگ های اختصاصی و متنوع، جستجوی پیشرفته و سرعت بالا از ویژگی های طراحی این سایت بر بستر وردپرس است که موفق شده به رتبه الکسا زیر ۱۰۰ ایران نیز دست پیدا کند.
سایت های وردپرسی به قدری در سئو موفق بوده اند که بسیاری وردپرس را دوست خوب گوگل میدانند.
زندگی با تکنولوژی در دیجیاتو
 

طراحی سایت آگهی با وردپرس توسط ایران استخدام

سایت ایران استخدام را میتوان یک سایت بسیار موفق در زمینه آگهی و کاریابی دانست. حجم محتوای زیاد و فعالیت چشمگیر کاربران در این سایت نشان دهنده قدرت بالای وردپرس برای طراحی و راه اندازی سایت های آگهی می باشد.
ایران استخدام یک پروفایل کاربری پیشرفته در اختیار شما قرار میدهد تا با ثبت نام در سایت آگهی خود را در آن منتشر کرده و فرصت های شغلی را در اختیار کارجویان قرار دهید.
پرداخت آنلاین هزینه آگهی و اطلاع رسانی به کارجویان از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام از ویژگی های مهم سایت ایران استخدام است. این سایت با رتبه الکسا زیر ۲۰۰ روزانه پذیرای تعداد بازدیدکننده زیادی است که در مقایسه با سرعت بالا و حجم اطلاعات موجود در آن یک نمونه شگفت انگیز طراحی سایت با وردپرس محسوب میشود.
طراحی سایت آگهی با وردپرس توسط ایران استخدام
 

آژانس خلاقیت وبسیما جلوه ای از خلاقیت در وردپرس

وقتی برای اولین بار سایت وبسیما را مشاهده میکنید احساس میکنید که با یک شرکت خارجی با طراحی کاملا حرفه ای و خلاقانه روبرو هستید. بهره گیری از تکنولوژی های روز طراحی وب در کنار المان های گرافیکی سنتی ایرانی فضایی کاملا متفاوت و چشم نواز را برای مخاطبان ایجاد کرده است.
وبسیما که بعنوان بهترین شرکت طراحی سایت ایران در سال های ۹۵ و ۹۶ معرفی شده است تمام پروژه های خود را بر بستر وردپرس و با ارتقای هسته قدرتمند این سیستم مدیریت محتوا طراحی و اجرا کرده است.
کسب امتیاز بسیار عالی ۱۰۰ از ابزار Page Speed Insights گوگل نشان دهنده توانایی های وردپرس در ارایه سایت های کاملا استاندارد و بهینه از نظر گوگل است. سیستم کاربری پیشرفته، فروشگاه اینترنتی اختصاصی و ابزارهای کاربردی سئو از ویژگی های منحصر بفرد سایت وبسیما است. با مراجعه به بخش نمونه کار طراحی سایت میتواند برخی از نمونه سایت های طراحی شده توسط این مجموعه را مشاهده کنید.
آژانس خلاقیت وبسیما جلوه ای از خلاقیت در وردپرس
 
اگر شما هم نمونه های موفقی از طراحی سایت با وردپرس در ایران می شناسید در بخش نظرات همین سایت اعلام نمایید.

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. مقاله خیلی جالبی بود.
    من خیلی وقته که مگ دیجی کالا رو دنبال میکنم ولی دقت نکرده بودم که با وردپرس طراحی شده. دیدم رو نسبت به وردپرس تغییر داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا