اخبار

پوستر بازی Half Life 3 در گیمزکام ۲۰۱۶ آن‌چیزی نیست که انتظارش را دارید!

مجموعه Half-Life را می‌توان در دسته برترین‌ بازی‌های پی سی قرار داد؛ بیش از ۱۰ سال از عرضه بازی Half-Life 2 می‌گذرد و در طول این سال‌ها، طرفداران بارها و بارها از ولو، سازنده بازی، درخواست کرده‌اند تا سراغ ساخت Half-Life 3 برود. حال به‌تازگی، حضور یک پوستر بزرگ در محل برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶، طرفداران این مجموعه را حسابی بی‌قرار کرده است.
 
درحالی که کمتر از ۶ ساعت تا آغاز اولین کنفرانس خبری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ فاصله داریم، به‌تازگی خبری درمورد بازی Half Life 3 حال و هوای بسیاری از گیمرها را عوض کرده است. همانطور هم که در تصویر موجود در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید، در خارج از سالن اجتماعاتِ Kolnmesse، یک پوستر نسبتا بزرگ از بازی Half Life 3 دیده می‌شود:
 

بازی Half Life 3

 
همانطور هم که در تصویر بالا می‌بینید، این پوستر، در کنار پوستر بازی‌های بزرگی همچون Watch Dogs 2 ،Dishonored 2 و Sniper Ghost Warrior 3 قرار گرفته است.
 
گرچه خیلی‌ها انتظار معرفی این بازی را دارند؛ اما به هر حال، این اتفاق ممکن است همچون اخبار قبلی پیرامون بازی، یک شوخی باشد. تنها چند ساعت تا آغاز رسمی گیمزکام ۲۰۱۶ فاصله داریم و همه ما برای انتشار اخبار جدید – خصوصا درمورد مجموعه Half Life – هیجان‌زده هستیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا