اخبار

پیش‌بینی فروشی تاریخی برای آیفون ۸

پیش‌بینی فروشی تاریخی برای آیفون ۸

آیفون ۸

آمار و ارقام نشان از آن دارند که تعداد زیادی از کاربران اپل از نسخه‌های قدیمی این تلفن همراه استفاده می‌کنند و به همین دلیل نیز پتانسیل بالایی برای مهاجرت به نسل بعدی این محصولات یعنی آیفون ۸ دارند و درنتیجه این امر می‌توان انتظار ثبت رکوردی جدید در زمینه فروش برای این محصول داشت.

حالی که به تاریخ عرضه همراه جدید اپل یعنی آیفون ۸ نزدیک می‌شویم باید خاطرنشان کرد که این شرکت هم‌اکنون در ایالات متحده آمریکا به‌عنوان برترین و پرفروش‌ترین کمپانی فناوری شناخته می‌شود. این شرایط و آمار حاکی از آن است که امروزه شمار دارندگان تلفن همراه هوشمند آیفون در بازار بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ تلفن‌های همراه هوشمند است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه حدودا ۸۵٫۸ میلیون کاربر آیفون بالای ۱۲ سال در ایالات متحده وجود دارد. سهم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در این زمینه ۱۲٫۶ میلیون است. به‌این‌ترتیب حدود ۷۳٫۲ میلیون کاربر آیفون هم‌اکنون از نسخه‌هایی از این تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند که حدود دو سال قبل از مدل‌های جدید آیفون که در سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار خواهد شد، به وجود آمده‌اند. آیفون‌های ارائه شده در سال ۲۰۱۷ میلادی مجموعه‌ای از مدل‌های آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی آیفون ۸ خواهد بود.

هنوز هم حدود ۵۰ میلیون کاربر آیفون ۶ در جهان وجود دارد و ۲۰ میلیون کاربر دیگر دارای مدل‌های ۵ و یا قدیمی‌تر از آن هستند. این ۷۰ میلیون کاربر به‌صورت کلی نشان‌دهنده تعداد کاربران بسیار زیادی است که به‌احتمال‌زیاد قصد خواهند داشت تا آیفون خود را امسال به مدل جدیدتر یعنی آیفون ۸ به‌روزرسانی کنند و این یعنی یک پتانسیل فوق‌العاده برای اپل در زمینه فروش آیفون ۸.

به‌این‌ترتیب تحلیل گران پیش‌بینی کرده‌اند که احتمال دارد تا پرچم‌دار جدید اپل یعنی آیفون ۸ بتواند رکورد فروش تمامی آیفون‌ها را بشکند. همچنین قابلیت‌های ارائه شده بر روی این تلفن همراه هوشمند از قبیل باتری قوی‌تر، قابلیت شارژ بی‌سیم و… یکی از متفاوت‌ترین آیفون‌های عرضه شده در تاریخ کاری این محصول خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا