اخبار تکنولوژی

رویت شدن گوشی ریلمی GT 6T در Geekbench

گوشی ریلمی GT 6T قبل از عرضه رسمی این گوشی در Geekbench رویت شده است. realme GT 6T در تاریخ ۲۲ می برای فروش در هند در دسترس خواهد بود. در حالی که این گوشی هنوز معرفی نشده است، ما در حال حاضر تقریبا تمام جزئیات در مورد آن را داریم.

realme GT 6T در واقع یک ریبرند از realme GT Neo 6 SE خواهد بود که در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد. امتیاز انتو Realme GT Neo 6T پیشتر فاش شده بود. چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 در واقع یک چیپست قدرتمند بوده و عملکردی مشابه با Snapdragon 8+ Gen 1 ارائه می‌دهد. دستگاه آینده می‌تواند از امتیاز ۱.۵ میلیون در AnTuTu فراتر رود.

امتیاز Geekbench که به تازگی ظاهر شده شواهد دیگری است که نشان می‌دهد دستگاه بسیار قدرتمند است. Realme GT 6T امتیاز تک هسته‌ای ۱۸۰۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۴۴۹۹ را در Geekbench به دست آورد. اسم رمز این دستگاه “pineapple” بوده و با شماره مدل RMX3853 در Geekbench رویت می‌شود.

Realme GT 6T از چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 قدرت می‌گیرد. این چیپست از معماری ۱+۳+۴ هسته‌ای بهره می‌برد که یک هسته اصلی با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز، سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۶۱ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۹۰ گیگاهرتز دارد. این پیکربندی با realme GT Neo 6 SE مطابقت دارد و نشان داده که دو گوشی از سخت‌افزار یکسان با فرکانس یکسان استفاده می‌کنند. افشا در Geekbench همچنین به ۸ گیگابایت رم برای GT 6T اشاره می‌کند.

اگرچه این گوشی هنوز رونمایی نشده، زیرا ما انتظار داریم که یک برند جدید از Realme GT Neo 6 SE باشد که قبلاً در چین عرضه شده است. بنابراین ما از مشخصات گوشی آینده اطلاع داریم. realme GT 6T با چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 همراه با رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل است.

ریلمی GT 6T در نزدیکی

در حالی که این گوشی از چیپست و نمایشگر قدرتمندی برخوردار است، متأسفانه نمی‌توانیم در مورد سخت‌افزار دوربین آن چیزی بگوییم. این گوشی دارای دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. ادستگاه همچنین از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها ریلمی به طور مخفیانه از ریلمی نوت ۵۰، یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید در فیلیپین رونمایی کرد. این اولین گوشی هوشمند شرکت با برند Note است.

از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، تراشه Unisoc، باتری بزرگ و طراحی باریک اشاره کرد.   با شروع از جلو، Realme Note 50 دارای یک پنل ۶.۷۴ اینچی IPS LCD است که وضوح HD +یا  ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین تا ۹۰ هرتز نرخ نوسازی، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۲۶۰ppi را رقم می‌زند.

این محصول دارای یک شاسی ضد گرد و غبار و ضد آب با استاندارد IP54 است که ضخامت آن ۷.۹۹ میلیمتر و وزن آن ۱۸۶ گرم اعلام شد. ریلمی نوت ۵۰ دارای ویژگی‌های امنیتی مانند حسگر اثرانگشت جانبی و قفل چهره است. این دستگاه با سیستم عامل Android 13 Go مبتنی بر Realme UI T اجرا می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا