اخبار

پیش فروش آیفون ۸ نسبت به آیفون ۱۰ در حد انتظار نیست

طبق گزارشی اعلام شده که پیش فروش آیفون ۸ نسبت به آیفون ۱۰ بسیار پایین تر است. نه تنها آیفون ۱۰ بلکه از آیفون ۷ نیز در سال گذشته پیش فروش این گوشی پایین تر بوده است.
با این وجود، آمار و ارقام منتشر شده پایین‌تر از انتظارات بوده است. به گفته این گزارش، درخواست‌ها برای پیش خرید گوشی های سری آیفون ۸ از طریق وب‌سایت JD در چین، طی سه روز به ۱٫۵ میلیون دستگاه رسیده است. حال کافی‌ست این میزان را با آمار ۳٫۵ میلیونی آیفون ۷ و ۷ پلاس در همین دوره زمانی مقایسه کنید. شرایط در “China Mobile” نیز یکسان بوده و در این مدت، کاربران تنها ۱ میلیون آیفون ۸ را پیش خرید کرده‌اند، در حالی که این میزان برای آیفون ۷ در حدود ۲٫۵ میلیون دستگاه بوده است. سال ۲۰۱۵ نیز این اپراتور چینی، ۳٫۵ میلیون درخواست را برای پیش خرید آیفون ۶ ثبت کرده بود.
نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۸۴۹ دلار از روز جمعه روانه شده است. آیفون ۸ پلاس نیز در دو نسخه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های ۷۹۹ و ۹۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. از طرفی، آیفون ایکس با قیمت پایه ۹۹۹ دلار قرار است اوایل آبان در اختیار کاربران قرار گیرد.
همانطور که در وشته های پیشین خواندیم آیفون ۸ به تازگی به کشور خودمان رسیده و در نسخه ۶۴ گیگابایتی قیمت اولیه حدود ۶ میلیون تومان را دارد که قیمیت نجومی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا