اخبار

پیش فروش سری اکسپریا X در آمریکا آغاز شد

طبق اخباری که منتشر شده سونی رسما اعلام کرده که قرار است تمام مدل‌های سری اکسپریا X را در آمریکا به فروش رساند. حال به‌تازگی مشخص گشته که پیش فروش اکسپریا X و دیگر مدل‌های آن در آمریکا آغاز شده و هم اکنون کاربران آمریکایی می‌توانند اقدام به پیش خرید کنند.
شایان ذکر است که خانواده‌ی اکسپریا X دارای ۴ عضو است که عبارت‌اند از اکسپریا ایکس (Xperia X)، اکسپریا ایکس ای (Xperia XA)، اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) و اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) که همه‌ی مدل‌های عرضه شده در آمریکا به‌صورت آنلاک است.
اولین عضو این خانواده که عرضه خواهد شد اکسپریا X بوده که در ۲۶ ژوئن عرضه شده و اکسپریا X Performance و اکسپریا XA نیز در ۱۷ ژوئیه عرضه خواهند شد. در آخر، ۲۴ ژوئیه شاهد عرضه‌ی اکسپریا XA Ultra خواهیم بود که در ادامه می‌توانید قیمت این محصولات را مشاهده کنید.
اکسپریا XA دارای قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلار خواهد بود
اکسپریا XA Ultra دارای قیمت ۳۶۹٫۹۹ دلار خواهد بود
اکسپریا X دارای قیمت ۵۴۹٫۹۹ دلار خواهد بود
اکسپریا X Per formance دارای قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار خواهد بود
نکته‌ای که وجود دارد مشتریانی که در پیش فروش اکسپریا X و یا یکی دیگر از مدل‌های آن شرکت کرده و یکی از این ۴ مدل را خریداری کرده باشند به‌عنوان هدیه یک عدد کارت میکرو اس دی ۶۴ گیگابایتی SanDisk برای پیش فروش اکسپریا XA یا اکسپریا XA Ultra و یا یک عدد کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی برای پیش فروش اکسپریا X یا اکسپریا X Performance دریافت خواهند کرد.
همان‌طور که از این موضوع با خبر هستید سونی تصمیم گرفت که به ساخت سری زد خود خاتمه داده و سری ایکس را معرفی کند، البته شاید قیمت این محصولات کمی بالا باشد؛ اما کمپانی ژاپنی به موفقیت محصولات خود در بازار جهانی امیدوار است.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا