اخبار

پیوند ویژه تلویزیون‌های اندرویدی و پلی‌استیشن سونی

پیوند ویژه تلویزیون‌های اندرویدی و پلی‌استیشن سونی

تلویزیون‌های اندرویدیتلویزیون‌های اندرویدی در میان کاربران چندان ناشناخته نیستند و حتی در ایران نیز تعداد زیادی از کاربران به استفاده از این تلویزیون‌ها می‌پردازند. در این میان یکی از مواردی که این تلویزیون‌ها را نسبت به سایر تلویزیون‌های هوشمند برتر کرده است، قابلیت استفاده از نرم‌افزارهای ویژه و متعدد بر روی آن‌ها است. حال به نظر می‌رسد که قابلیتی جدید به این تلویزیون‌ها اضافه شده است که ممکن است برای بسیاری از کاربران بسیار کاربردی به‌حساب بیاید.

در این میان شرکت سونی به‌تازگی اقدام به ارائه یک نرم‌افزار ویژه برای تلویزیون‌های هوشمند اندروید کرده است که موجب می‌شود تا بتوان از قابلیت‌های نرم‌افزارهای ویدیویی که پیش از این بر روی پلی‌استیشن قابل دسترسی بودند، بر روی این تلویزیون‌ها نیز استفاده کرد.

به کمک این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت‌های زیر دسترسی داشت:

  • استریم کردن فیلم‌های جدید بدون نیاز به صبر کردن برای عرضه شدن آن‌ها در بازارهای جهانی و درست مانند قرض دادن دی‌وی‌دی به دیگران.
  • امکان انجام خرید آنلاین به‌صورت مستقیم از روی تلویزیون اندرویدی.
  • دسترسی آنی به کتابخانه ویدیوهای پلی‌استیشن.
  • دسترسی راه دور به شبکه‌های پلی‌استیشن ۳ و چهار.

البته این امر به این معنی نیست که شما می‌توانید تلویزیون خود را به یک پلی‌استیشن تبدیل کنید بلکه با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید از قابلیت‌های پخش ویدیویی پلی‌استیشن که بسیار محبوب هستند، بر روی تلویزیون خود نیز بهره‌مند شوید.

یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار که البته در ایران چندان محبوب نیست، استفاده از فیلم‌های خریداری شده در شبکه پلی‌استیشن و نمایش داده آن‌ها به‌صورت مستقیم بر روی تلویزیون اندرویدی است. شایان ذکر است که این نرم‌افزار قرار است تا آغازی بر عرضه امکانات بیشتر سیستم پلی‌استیشن بر روی تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی باشد و به نظر می‌رسد که سونی و گوگل قصد دارند تا مشارکت سازنده‌ای را در این زمینه آغاز کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا