اخبار

پیکسل بعدی میان رده خواهد بود

پیکسل بعدی میان رده خواهد بود

کمپانی گوگل اندروید وان و اندروید گو بازارهای نوظهور را هدف قرار داده است اما این کمپانی هم اکنون بر اساس گزارش‌ها بر روی میان رده‌های با برند پیکسل نیز کار می‌کند که هدف آن بازارهای حساس به قیمت است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در Economic Times، تلفن همراه هوشمند یاد شده در ماه‌های میلادی جولای یا اوت سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد.
بر اساس ادعاهای مدیر اجرایی این کمپانی، گوگل از بازارهای بزرگ‌مقیاس اما با پتانسیل قیمت پایین‌تر گذر نخواهد کرد و قرار است تا عرضه محصولات خود را در بازارهای این‌چنینی نظیر هندوستان افزایش دهد. زیرا هندوستان در صنعت تلفن‌های همراه هوشمند در میان مهم‌ترین بازارهای نوظهور است و کمپانی‌های اپل و سامسونگ نیز از چندی پیش این امر را درک کرده و بازار هندوستان را به یکی از اهداف خود تبدیل کرده‌اند.
با این حال نباید فراموش کرد که خط تولید گوگل نکسوس در هندوستان واقعا خوب عمل کرد اما بعد از متوقف شدن این خط تولید، کمپانی وان پلاس با سرعت بسیار زیادی این بازار را به دست گرفت. بنابراین تلاش گوگل برای سعی در بازپس‌گیری بازارهای میان رده و مقرون‌به‌صرفه هندوستان با عرضه پیکسل میان رده بسیار معقول و منطقی به نظر می‌رسد.
لازم به ذکر است که مدیران گوگل اطلاعات مرتبط با برنامه‌های توسعه محصولات مشتریان کمپانی خود را در ملاقاتی که ماه گذشته در ایالات‌متحده، انگلستان و مالزی برگزارشده بود با رسانه به اشتراک گذاشتند که البته در میان مشارکت‌کنندگان این مقالات چندی از فروشندگان بازار هندوستان نیز حضور داشتند.
البته لازم به ذکر است که برنامه‌های توسعه این کمپانی به بازار تلفن‌های همراه هوشمند محدود نخواهد شد و کمپانی گوگل قصد دارد تا با عرضه بلندگوهای هوشمند گوگل هوم حضور خود در بازارهای نوظهور را پررنگ‌تر کرده و مانند بسیاری از کمپانی‌های رقیب خود بتواند در این زمینه نیز جایگاه ویژه‌ای را برای خود رقم بزند. همچنین از دیگر محصولات تهیه شده برای بازارهای نوظهور می‌توان به لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک اشاره کرد که برای بازارهای حساس به قیمت در نظر گرفته شده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا