اخبار

پیکسل بوک گوگل چند دلار خواهد بود

تاریخ ۴ اکتوبر زمانی مهمی برای گوگل خواهد بود چرا که آن ها نیز از محصولات جدیدی رونمایی خواهند کرد. یکی از این محصولات پیکسل بوک نام دارد که در کنار پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال رونمایی می شود. اما حال غول جستجو نام محصول خود را تغییر داده است. «پیکسل‌بوک» نام کروم‌بوک جدید این شرکت است که همچون پیکسل باید آن را جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار داد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این کروم‌بوک باید به لولای جدید با امکان تغییر حالت این لپ‌تاپ به تبلت و همچنین همراه شدن با یک قلم اشاره کرد.
این دستگاه از آنجایی که مشخص بود تنها در یک رنگ نقره ای عرضه می شود اما به نظر می رسد که رنگ های سفارشی نیز در زمان رونمایی از این محصول ارائه شود. پیکسل‌بوک به ترتیب با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱٬۱۹۹، ۱٬۳۹۹ و ۱٬۷۴۹ راهی بازار خواهد شد. پیکسل‌بوک را باید جزو گران‌ترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار خواند؛ چرا که با هزینه‌ی پرداختی برای این کروم‌بوک، می‌توان پنج کروم‌بوک ارزان قیمت تهیه کرد. هرچند گوگل امکان استفاده از قلم را نیز به کروم‌بوک جدید خود اضافه کرده است؛ اما این قلم همراه با پیکسل‌بوک در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. نام این قلم «پیکسل‌بوک پن» است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار آن را تهیه کنند.
از آنجایی که این پیکسل بوک یا کروم بوک جدید دارای قابلیت های استثنایی است باید قیمت آن را نیز بالا فرض کنیم چراکه حتی کروم بوک های استثنایی حال حاضر بازار نیز زیر ۶۰۰ دلار قیمت ندارند. با توجه به تصاویر فاش‌شده از این محصول به نظر می‌رسد گوگل در پی آن است تا یک کروم‌بوک رده بالا و خوش‌ساخت را راهی بازار کند. همان‌طور که در تصاویر فاش‌شده نیز مشاهده می‌کنید، پیکسل‌بوک از وجود کیبوردی با کلید‌های بزرگ در کنار یک ترک‌پد عریض و همچنین پوشش شیشه‌ای اطراف ترک‌پد بهره می‌برد. با توجه به تصاویر فاش‌شده به نظر می‌رسد که نسبت تصویر نمایشگر این کروم‌بوک ۳ به ۲ باشد. باید انتظار قیمت ۱۰۰۰ دلاری را برای این محصول برای خود در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا