اخبار

پیکسل ۲ عنوان سریع ترین همراه مجهز به اینترنت LTE را کسب کرد

به‌تازگی وب‌سایت PCMag.com نتیجه آزمون‌های سرعت عملی شبکه اینترنت جدیدترین تلفن‌های همراه ارائه‌شده به بازار را عرضه داشته است که در نوع خود بسیار منحصربه‌فرد و جذاب نیز هست.
سرعت شبکه یکی از نیازهای اصلی تمامی کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است که متأسفانه اطلاعات دقیقی در این رابطه در هنگام خرید دستگاه به کاربر عرضه نمی‌شود و علاوه بر این اطلاعات روی کاغذ مربوط به‌سرعت شبکه دستگاه‌ها با نتایج واقعی آن‌ها بسیار تفاوت دارد. در همین راستا نیز متخصصان در طی آزمونی جالب و کاربردی به آزمودن سرعت شبکه جدیدترین تلفن‌های رده‌بالای بازار پرداخته‌اند و این در میان تلفن همراه هوشمند پیکسل ۲ به‌عنوان بهترین و سریع‌ترین دستگاه شناخته‌شده است. این در حالی است که تلفن همراه هوشمند آیفون X در این رابطه بسیار ضعیف عمل کرده است.
لازم به ذکر است که برای انجام این آزمون دو نسخه آیفون X یعنی نسخه مجهز به مودم اینتل و دیگری مجهز به مودم اسنپ دراگون نیز شامل شده‌اند و دیگر رقبای این دستگاه نیز گلکسی نوت ۸، گوگل پیکسل ۲ و ال‌جی V۳۰ بوده‌اند که همگی از اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره می‌برند که این پردازنده نیز خود از مودم کوالکام X۱۶ به‌عنوان جدیدترین و به‌روزترین مودم این شرکت استفاده می‌کند.
این آزمون بر روی LTE باند ۴ به‌عنوان مورداستفاده‌ترین باند در شمال آمریکا انجام شد. نتیجه حاصله نشان‌دهنده این بود که آیفون X مجهز به مودم کوالکام از سایر رقبا ضعیف‌تر بوده اما این باخت با اختلاف زیادی صورت نگرفته است. البته لازم به ذکر است که اپل پیش‌ازاین به کاهش سرعت عمدی موردم های اسنپ دراگون محکوم‌شده بود و دلیل این امر نیز تمایل اپل برای عملکرد مشابه دو نسخه متفاوت از آیفون X مطرح‌شده بود.
از طرفی دیگر تلفن همراه هوشمند بالا رده و پرچم‌دار گوگل پیکسل ۲ با مودم بسیار قوی خود توانست در صدر جدول ارائه‌دهنده سریع‌ترین شبکه بر روی تلفن‌های همراه هوشمند قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا