اخبار

چرا سامسونگ می خواهد گلکسی S8 را زودتر از موعد عرضه کند؟

به گفته تحلیل گران موسسه سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار KB، ممکن است سامسونگ تحت فشار مشکلات به وجود آمده برای گوشی گلکسی نوت۷، پرچم دار بعدی خود یعنی گلکسی S8 را زودتر از موعد مقرر منتشر کند.
تحلیلگر کیم سانگ پیو معتقد است که عرضه گلکسی S8 تا پیش از پایان سه ماهه اول سال آینده، که زمان عرضه سنتی سری گوشی های گلکسی S در طول چند سال گذشته بوده، ممکن است تاثیر منفی در کسب و کار موبایل سامسونگ در سال ۲۰۱۷ داشته باشد. او هم چنین می گوید که عرضه زودتر از موعد گلکسی S8 می تواند”واقع بینانه ترین راه حل” برای مواجهه با شهرت بر باد رفته و خسارت مالی ناشی از نوت۷ خواهد بود.
با توجه به این که استدلال تحلیل گران در مجلات و روزنامه ها منتشر نمی شود، اما می توانیم سرعت تغییر نگرش کاربران برای محصول جدید سامسونگ را در یک فضای مثبت اندیشانه شاهد باشیم. با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان نیز محتاط تر عمل خواهند کرد، چرا که معتقدند عرضه سریع و با عجله سری جدید گلکسی ممکن است با مشکلات بیشتری نسبت به نوت۷ همراه باشد، که به نظر هم منطقی می آید.
از طرفی سامسونگ معتقد است که، اختصاص دادن منابع برای توسعه و ساخت یک محصول جدید می تواند سودآورتر از هزینه برای رفع معایب یک محصول و بازاریابی مجدد برای آن باشد.
منابع صنعتی می گویند که سامسونگ در حال حاضر کار بر روی مدل جدید گلکسی را آغاز کرده است و بر اساس شایعات، دیگر قصد ندارد صفحه نمایش تخت را در این مدل به کار برد و می خواهد از صفحه نمایش های منحنی استفاده کند. بنا به گزارش ها، این شرکت می خواهد صفحه نمایش های منحنی را به عنوان بخشی از هویت تلفن های هوشمند خود در نظر بگیرد، به طوری که در آینده تمام گوشی های هوشمند این کمپانی بزرگ با صفحه نمایش منحنی همراه خواهند بود.
درست است که سامسونگ شرکت بزرگی می باشد و مسلما تصمیم عجولانه ای نمی گیرد و شاید این که می خواهد گلکسی S8 را زودتر از موعد همیشگی منتشر کند کار بسیار عاقلانه ای باشد. اما این کار می تواند نتیجه عکس داشته باشد، چرا که کاربران هنوز در شک گلکسی نوت۷ هستند و شاید اعتماد به محصولی جدید که با فاصله زمانی کمی هم نسبت به محصول قبلی منتشر شد، کار سختی باشد. البته اگر از طرفداران پروپاقرص این شرکت باشد که این اتفاق، کار را برای شما راحت و خیلی هم خوب می کند. چون می توانید گوشی مورد علاقه خود را زودتر از همیشه ببینید.
آیا مایل هستید گلکسی S8 سامسونگ را زودتر از ماه مارس (اسفند) ببینید؟ نظرات خود را با ما در مورد وضعیت فعلی این شرکت و اتفاقات احتمالی که ممکن است در آینده رخ دهد، در میان بگذارید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا