ریپورتاژ آگهی

چند دلیل برای انتخاب گوشی تاشو سامسونگ

در این مقاله از موبایل استقلال می خواهیم در رابطه با چند دلیل برای انتخاب گوشی تاشو سامسونگ صحبت کنیم. گوشی تاشو ای که بعد از منتشر شدن تحولی از این در زمینه گوشی های هوشمند را ایجاد کرد و یک قدم رو به جلو و یک پیشرفت چشمگیر از برند سامسونگ بود.

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات هوشمند است که از گوشی های میان رده سامسونگ و گوشی های پرچمدار سامسونگ گرفته تا گلکسی واچ ، گلکسی بادز و …. که هر ساله توسط این برند کره ای ارائه می شوند.

چندی پیش شرکت سامسونگ با ارائه کردن گوشی های سری گلکسی Z گوشی های تاشو خود را معرفی کرد. اگر شما هم قصد خرید گوشی تاشو سامسونگ را دارید بهتر است در این مقاله چند دلیل برای انتخاب گوشی تاشو سامسونگ را با هم بدانیم.

 

گوشی تاشو سامسونگ

آخرین سری از گوشی های تاشو را در سال‌های قبل زمانی که گوشی های ساده روی کار بود ندیده بودیم. اما سامسونگ با تولید گوشی های هوشمند تاشو توجه بسیاری از افرادی که به گوشی تاشو علاقه مند بودند را به سمت خود جلب کرد و کاری متفاوت تر از رقبای خود یعنی برند های اپل و شیائومی انجام داد تا آنها را در یک میدان جدید هم به مبارزه دعوت کند.

گوشی های تاشو برخی از ویژگی هایی را دارند که در گوشی‌های هوشمند معمولی دیده نمی شود برای مثال آسیب نمایشگر یکی از مشکلاتی است که این روز ها بسیاری از کاربران را نگران کرده است و هزینه بسیار زیادی هم جهت رفع این مشکل باید پرداخت شود اما در گوشی های تاشو سامسونگ در امان بودن نمایشگر و دکمه‌های آن از مزیت های این سری از گوشی های سامسونگ می باشد. زمانی که این گوشی را درون جیب خود می گذارید دیگر نگران خط و خش افتادن نمایشگر آن نیستید زیرا نمایشگر رو به داخل تا میشود و فقط پنل پشتی از دو طرف گوشی معلوم است.

 

گوشی سامسونگ Z Fold 3

گوشی سامسونگ Z Fold 3

یکی از گوشی های تاشو سامسونگ گوشی گلکسی زد فولد ۳ می باشد که در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ معرفی و در ۲۷ آگوست همان سال توسط برند کره ای سامسونگ ارائه شد. اولین گوشی مبتنی بر اندروید ۱۱ ( قابل ارتقا و سیستم عامل اندروید ۱۲ ) و رابط کاربری OneUI 3.5 است که حدود قیمت ۱۸۰۰ یورو داشت. این گوشی در حالت باز دارای ابعاد ۱۵۸ در ۱۲۸ در ۶.۴ میلی متر و در حالت تاشو دارای ابعاد ۱۵۸ در ۶۷ در ۱۴.۴ تا ۱۶ میلیمتر می باشد چه وزنی معادل ۲۷۱ گرم دارد. گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ در سه رنگ مشکی ، نقره ای و سبز ارائه شده است جنس پنل جلویی و پشتی آن شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس و جنس فریمان از نوع فلز آلومینیوم می باشد.

نمایشگر گوشی زد فولد ۳ سامسونگ بسیار خاص و با کیفیت می باشد. این نمایشگر در حالت باز دارای ابعاد ۷.۶ اینچ از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X می باشد که از رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ و تراکم پیکسلی ۳۷۴ پیکسل در هر اینچ بهره مند شده است. نرخ نوسازی و همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در کنار حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و استاندارد HDR10+از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این گوشی به حساب می آیند.

نمایشگر دوم گلکسی زد فولد ۳ در حالت بسته دارای ابعاد ۶.۲ اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X است که از رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۸ پیکسل و نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند.

سامسونگ برای این گوشی تاشو پرچمدار خود در پنل پشتی از سه دوربین ۱۲ مگاپیکسل و برای دوربین سلفی از دوربین ۱۰و ۴ مگاپیکسل استفاده کرده است. باتری گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ غیر قابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از فست شارژر ۲۵ وات پشتیبانی میکند. قلب تپنده این گوشی را تراشه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G از نوع فرایند ۵ نانومتری و هشت هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 660 تشکیل داده است که در کنار رم ۱۲ گیگابایت عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می دهد.

 

گوشی سامسونگ Z Flip 3

گوشی سامسونگ Z Flip 3

یکی دیگر از گوشی های تاشو سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ میباشد. اگر شما هم قصد خرید گوشی تاشو سامسونگ را دارید قطعاً با خرید گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ می توانید تجربه بی نظیری را داشته باشید. خرید اقساط گوشی بدون پیش پرداخت یکی از خدمات موبایل استقلال برای کسانی است که می خواهند گوشی خود را به صورت قسطی خریداری نمایند و ماهانه مبلغ آن را تسویه کنند.

خب گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ معرفی و در ۲۷ آگوست همان سال توسط برند کره‌ای سامسونگ ارائه شد. این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ ( قابل ارتقا به اندروید ۱۲ ) با رابط کاربری OneUI 3.5 است که حدود قیمت ۱۰۵۰ یورو دارد. این گوشی در حالت باز دارای ابعاد ۱۶۶ در ۷۹.۲ در ۶.۹ میلیمتر و در حالت بسته دارای ابعاد ۸۶.۴ در ۷۲.۲ در ۱۵.۹ تا ۱۷.۱ میلیمتر و با وزنی معادل ۱۸۳ گرم ارائه شده است. این گوشی در رنگهای مشکی ، سبز ، بنفش ، کرم ، سفید ، صورتی و خاکستری موجود می باشد که جنس جلوی آن از پلاستیک و جنس پشت این گوشی از جنس شیشه و محافظت شده توسط گوریلا گلس ویکتوس است.

 

نمایشگر گوشی های تاشو از بهترین نمایشگر های روز دنیا می باشند! نمایشگر گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ دارای اندازه ۶.۷ اینچ از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۲۶ پیکسل در هر اینچ بهره مند شده است. حداکثر نرخ نوسازی همان رفرش ریت تصویر ۱۲۰ هرتز ، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و استاندارد HDR10+ از دیگر ویژگی های نمایشگر گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ هستند.

مشخصات نمایشگر دومین گوشی دارای ابعاد یک موضوع اینچ و رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل از نوع Super AMOLED است.

تراشه به کار رفته در این گوشی تاشو سامسونگ Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G است که نوع فرآیند ۵ نانومتر و هشت هسته ای میباشد که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 660 و رم ۸گیگابایت قدرت عملکرد بسیار خوب و پردازش قابل قبولی را به این گوشی می دهد.

در پنل پشتی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ دوربین دوگانه را مشاهده می کنیم که بر روی یک ماژول مستطیل شکل با رنگ مشکی تعبیه شده اند که هر دوی آنها دارای لنز ۱۲ مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی این گوشی هم از نوع لنز واید ۲۶ میلیمتری دارای حسگر ۱۰ مگاپیکسل می باشد. باتری گوشی تاشوی پرچمدار سامسونگ غیر قابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از فست شارژر ۲۵ وات پشتیبانی میکند.

ویژگی گوشی های تاشو سامسونگ بسیار زیاد است ، از حالت منحصر‌به‌فرد تاشو گرفته تا عدم آسیب به نمایشگر و دکمه های آن یا به روز بودن تکنولوژی روز دنیا در این سری از گوشی های تاشو سامسونگ دیده می شود پس اگر قصد خرید گوشی تاشو سامسونگ را دارید می توانید از سایت موبایل استقلال اقدام به خرید گوشی موبایل کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا