اخبار تکنولوژی

چگونه با Galaxy S24 بهره‌وری خود را افزایش دهیم؟

با هوش مصنوعی گلکسی، همیشه کارآمد و فعال بمانید

ژانویه سال ۲۰۲۴ با معرفی سری گلکسی‌های S24 سامسونگ و آغاز عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل، برای همیشه در تاریخچه دنیای فناوری به عنوان یکی از رویدادهای مهم این حوزه جاودانه شد. سامسونگ در سال جاری میلادی، از معرفی یک محصول و دستگاه جدید فراتر رفت و از فناوری‌هایی رونمایی کرد که تجربه کار و خلاقیت را به سطح تازه‌ای رسانده‌اند.

اما این فناوری‌های جدید چگونه به کاربران دستگاه‌های خود برای انجام کارهای مختلف کمک می‌کنند؟ و دقیقا چه مزیت‌‌هایی ارائه می‌دهند؟

بنویسید و خلق کنید

اگر جزو کسانی هستید که همیشه به فکر تهیه یک قلم برای گوشی هوشمند خود بوده‌اید، گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ، با تجهیز به S Pen این ابزار کاربردی و کارآمد را به شما ارائه می‌دهد. با کمک S Pen، می‌توانید به راحتی ویرایش‌های لحظه آخری پروژه‌های کاری خود را انجام دهید، جدیدترین ایده‌هایتان را یادداشت کرده و یا اسناد مهم‌تان را در S24 Ultra امضا کنید. این ابزار ساده و در عین حال قدرتمند برای افزایش بهره‌وری، با هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در مدل S24 Ultra هماهنگی بی‌نظیری پیدا می‌کند تا وظایفی فراتر از همیشه را برایتان انجام دهد.

Galaxy S24

برای جستجو دایره بکشید

ویژگی Circle to Search با گوگل به عنوان یکی از چشمگیرترین قابلیت‌های جدید سری Galaxy S24، در جریان رویداد Galaxy Unpacked معرفی شد که نتیجه همکاری طولانی مدت سامسونگ با گوگل است. وقتی این دو غول فناوری، خبر بزرگی برای اعلام کردن داشته باشند، بدون شک صحبت از موضوعی پیشگامانه است. از این به بعد، هر اطلاعاتی که از گوشی هوشمند خود بخواهید، تنها با یک دایره در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن درباره رویدادها، مکان‌ها، اشیا و ترندهای روز صنعت اطلاعات کامل‌تری کسب کنید. فقط کافی است دور بخش مورد نظر خود یک دایره بکشید تا جستجوی گوگل فورا ظاهر شود.

با این قابلیت، بدون نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها، به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می‌کنید. همچنین می‌توانید متن‌ها را هایلایت کرده و روی آنها یادداشت کنید، یا به طور مستقیم با آنها تعامل داشته باشید.

Circle to Search با گوگل به طور معمول بهترین عملکرد خود را با قلم S Pen دارد؛ اما، اگر مدل S24 Ultra را انتخاب نکردید، جای نگرانی نیست. این گزینه روی سایر مدل‌های سری S24 سامسونگ نیز فعال است و می‌توانید از آن بهره ببرید. تنها تفاوت در این است که به جای قلم باید از انگشت خود برای کشیدن دایره استفاده کنید. این ویژگی، قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ و گوگل را در یک تجربه کارآمد مشترک در اختیار شما قرار می‌دهد.

موانع ارتباطی را از میان بردارید

سری Galaxy S24 سامسونگ دارای مترجم داخلی انواع زبان‌ها برای تماس‌های صوتی و پیام‌های متنی است. هوش مصنوعی گلکسی با امکانات متنوع خود، به عنوان مترجم شخصی و همراه شما عمل می‌کند تا در کسب‌وکارتان موفق‌تر از همیشه باشید.

در تماس‌های صوتی، «ترجمه زنده» (Live Translate) به شما امکان می‌دهد در لحظه به زبان‌های خارجی مکالمه کنید؛ در حالی که «دستیار چت» (Chat Assist) در پیام‌های متنی ترجمه نوشته‌ها را در زیر هر پیام نمایش می‌دهد. علاوه بر این، دستیار چت سامسونگ قادر است با اصلاح سبک ارتباطی و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود لحن و زمینه مکالمه، به شما در برقراری ارتباط موثرتر با دیگران کمک کند. این قابلیت، شما را در رساندن بهتر منظورتان به مخاطب یاری می‌کند تا در کمترین زمان، کلمات مناسب زبان خودتان و زبان‌های دیگر را پیدا کنید.

Galaxy S24

یادداشت‌های خود را ساختاربندی کنید

یادداشت‌برداری سریع محتوای ارائه شده، در جلسه‌های کاری و آموزشی امری مهم و ضروری است که با سری Galaxy S24 سامسونگ بسیار ساده می‌شود. به لطف پشتیبانی همیشگی هوش مصنوعی گلکسی در این گوشی‌ها، شما می‌توانید سریع‌تر، آزادانه‌تر و حتی آشفته‌تر از همیشه یادداشت‌برداری کنید. فقط کافی است جزییات را به ثبت برسانید و اجازه دهید Galaxy AI کار سخت خلاصه کردن، قالب‌بندی و حتی ترجمه آنها را برای شما انجام دهد. «دستیار یادداشت» (Note Assist) تنها با یک انتخاب، سربرگ‌ها و لیست‌های نشانه‌گذاری‌ شده را اضافه می‌کند و «اشتراک‌گذاری سریع» (Quick Share) اکنون می‌تواند نکات کلیدی را در یادداشت‌ها خلاصه کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد. از این پس یادداشت‌ها، چک لیست‌ها و صورتجلسات شما به طور خودکار ساماندهی می‌شوند تا بهره‌وری بیشتری را تجربه کنید.

محتوای جذاب تولید کنید

هر سه گوشی سری Galaxy S24 سامسونگ، دارای دوربین‌های فوق‌العاده و ابزارهای جالب ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. S24 Ultra مدلی است که با کمک زوم فوق‌العاده باکیفیت آن می‌توانید از محصولات خود عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید و همچنین بدون توجه به فاصله از دوربین، لحظات مهم رویدادهای خود را با جزییات شگفت‌انگیز به ثبت برسانید. این مدل همچنین دارای زوم فوق‌العاده‌ای است که اجازه می‌دهد از رویدادهای مهمی مانند مراسمات، جشن‌ها و تعطیلات خود، عکس‌های به‌یادماندنی داشته باشید.

علاوه بر این، می‌توان گفت که بهترین ویژگی در کل سری S24، «ویرایشگر مولد» (Generative Editing Suite) است که توسط هوش مصنوعی گلکسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. به کمک این ویژگی با امکان حذف اشیا، ترکیب پس‌زمینه، تنظیم رنگ‌ها و موارد دیگر، قادر خواهید بود تا عکس‌های عالی گرفته شده خود را حتی بهتر از همیشه ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

Galaxy S24

تجربه‌ای مشابه یک کامپیوتر داشته باشید

گاهی اوقات برای انجام کارهایتان فقط به یک تجربه کامل از کامپیوتر خانگی خود نیاز دارید که با قابلیت Samsung DeX ممکن می‌شود و سیستم شما همیشه در جیب‌تان خواهد بود. پلتفرم DeX در گوشی‌های Galaxy S24 سامسونگ، به صورت پیش‌فرض وجود دارد و نیازی به دانلود کردن آن نیست. این امکان به صورت بی‌سیم با هر نمایشگر دارای Miracast از جمله طیف جدید مانیتورهای هوشمند سامسونگ کار می‌کند. همچنین امکان مشاهده ارائه‌های شما در ابعادی بزرگ‌تر روی بیشتر تلویزیون‌های هوشمند جدید نیز وجود دارد. فرقی ندارد که در حال نهایی کردن یک قرارداد کاری هستید یا ارائه پیشنهادی به مشتریان خود، با وجود این امکان می‌توانید تمامی کارهایتان را با گوشی‌های سری S24 خود و به کمک محاسبات کامپیوتری مبتنی بر موبایل انجام دهید. در نهایت نیز به لطف سرویس امنیتی Samsung Knox، شما و کسب‌وکارتان همواره ایمن و مطمئن باقی می‌مانید.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه خود شکل می‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا