اخبار

چگونه گلکسی نوت ۷ جدید و اصلاح شده را از نسخه اولیه تشخیص دهیم؟

مسلما تا این لحظه کسی از علاقه مندان به فناوری نیست که در مورد اخبار مربوط به انفجار گلکسی نوت ۷ اطلاعاتی نداشته باشد. بر اساس اطلاعات و خبرهای منتشر شده از سوی وب سایت ZDNet، شرکت سامسونگ قصد دارد به منظور جلوگیری از تشویش ذهنی کاربران در مورد باتری گلکسی نوت ۷، نشان باتری در کناره سمت راست و بالای نمایشگر گوشی که هم اینک به رنگ سفید است را در رابط کاربری نسخه جدید به  رنگ سبز  تغییر دهد. این نشان سبز ثابت خواهد کرد که باتری گلکسی نوت ۷ جدید مشکلی نداشته و هیچ گونه ایرادی به آن وارد نیست.
بهتر است بدانید که شرکت سامسونگ قبلا سری جدید گوشی های گلکسی نوت ۷ خود را به فروشگاه های خرده فروشی و همچنین اپراتورهای مخابراتی فروخته است. از این رو در تاریخ ۱۹ام ماه سپتامبر، کاربران می‌توانند این سری از گوشی ها را خریداری نمایند.
قبل از جمع آوری و فراخوانی گوشی های گلکسی نوت ۷ ابتدایی، سامسونگ تعداد ۲٫۵ میلیون واحد از این فبلت را برای فروش به تمامی نقاط دنیا عرضه کرده بود که در این میان تنها تعداد ۴۰۰ هزار عدد از آنها به دست کاربران رسیده بود. با این اوصاف سامسونگ تمامی ۲٫۵ میلیون واحد گلکسی نوت ۷ را فراخوانی کرده است که بر اساس گزارشات ZDNet ، تا پایان هفته آینده، ۴۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ جدید به جهت جایگزین شدن با نسخه های ناقص آماده خواهند بود و به دست کاربران خواهد رسید.
البته جالب است بدانید که به تازگی شرکت سامسونگ آپدیت نرم افزاری خاصی را برای گلکسی نوت ۷ ارائه کرده است که باعث می‌شود در هنگام شارژ دستگاه، باتری گوشی بیش از ۶۰ درصد شارژ نشود. از طرفی سامسونگ به همه کاربران خود هشدار جدی داده است که در صورت خریداری نسخه ابتدایی گلکسی نوت ۷ حتما به جهت جایگزین کردن با مدل جدید و سالم، آن را به دفتر معتبر سامسونگ در هر منطقه ارائه دهند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا