آموزش و ترفنداخبار

چگونه یک دستگاه اندروید را روت کنیم

 
ابزار رایگان روت کردنkingo android windows  شرایطی را تقریبا برای تمام گوشی های اندروید هوشمند فراهم می سازد تا بتوانند از محیط بسته آن به طور ناگهانی رهایی یابند ، در اینجا با نحوه استفاده از این ابزار تا حدودی آشنا می شوید.
Rooting معادل اصطلاح خلاصی و رهایی از زندان میباشد. وسیله ای برای باز کردن قفل سیستم عامل تا شما بتوانید برنامه های تایید نشده توسط گوگل را نصب کنید.سیستم عامل را به روز رسانی کنید ان را جایگزین سیتم عامل کنید پردازنده را over lock کنید و به همین ترتیب نیز در مورد هر چیزی ان را تنظیم کنید.
 
Root Android
 

Root Android

البته برای کاربر Rooting صداها شبیه والبته میتواند که شبیه به یک فرایند ترسناک باشد.از اینها گذشته Rooting در اطراف هسته نرم افزار گوشی هوشمند شما ممکن است که مانند یک دستور غذای فاجعه آمیز باشد.کافی است شما حرکتی اشتباه انجام دهید تا گوشی در نهایت به یک پاره آجر تبدیل شود. خوشبختانه ابزاری برای ویندوز وجود دارد که باعث می شود Rooting با یک کلیک انجام بشود:kingo android root
این برنامه رایگان است و براساس آزمایشهای اولیه من درمقابل یک تلفن همراه عالی virgin این واقعا مانند یک جاذبه است ، (قبل از اینکه این کار را ادامه دهید مطمین شوید که لیست سازگاری را چک کرده اید در نظر داشته باشید که هر چند به صورت عالی بروی ان کار نمیکرد اما ابزار هیچ مشکلی با ان نداشت)در اینجا نحوه شروع و اغاز به کار این برنامه اورده شده است.
گام نخست:kingo android root  را دانلود و نصب کنید
 
Root Android
 

Root Android

گام دوم: حالت اشکال زدایی USB را در روی گوشی خود فعال کنید
اگر این برنامه در اندروید اجرا بشود تب تنظیمات را بزنید گزینه developer و بعد تیک box usb debugging را بزنید.(ممکن است که شما نیاز داشته باشید که گزینه developer را روشن کنید قبل از اینکه کاری انجام بدهید)برروی اندروید ۴٫۲ و پس از ان تب تنظیمات تلفن گزینهdeveloper  و بعد از ان گزینه اشکال زدایی USB را بزنید.سپس تب ok را برای تایید تغییر تنظیمات بزنید.
گام سوم:برنامه روت اندروید را برروی کامپیوتر خود اجرا کنید.سپس از طریق کابل همگام سازی ان با با موبایل خود اتصال برقرار کنید.بعد از چند لحظه پنجره ای ظاهر میشود که اتصال شما را به دستگاه نشان میدهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا