اخبار تکنولوژی

کاربران سری گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرومکس خط‌های افقی عجیبی را روی صفحه گوشی خود مشاهده کرده‌اند

به تازگی در جدیدترین گزارشی که بدست ما رسیده، کاربران سری گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرومکس تصاویری را در صفحات مجازی منتشر کرده‌ و ادعا کرده‌اند که پس از روشن کردن گوشی خود، خط‌های افقی عجیبی را روی صفحه‌ی گوشی خود مشاهده می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این خبر بپردازیم.

اگر از علاقه‌مندان به سری گوشی‌های آیفون اپل باشید و سری به ردیت (Reddit) و انجمن اپل (Apple’s community forum) بزنید، بسیاری از کاربران در حال به اشتراک گذاشتن تصاویری هستند که نشان می‌دهد، پس از روشن کردن گوشی، خط‌های عجیب زرد و سبزی را به صورت افقی روی صفحه‌ی گوشی خود مشاهده می‌کنند.

البته شرکت اپل در این رابطه گفته است که این یک مشکل سخت افزاری نیست و مربوط به باگ نرم افزاری IOS می‌شود. همچنین کاربران نیز گزارش کرده‌اند که این مشکل پس از آپدیت نرم‌افزاری به IOS 16.2 بوجود آمده و البته برخی نیز ادعا می‌کنند که این مشکل از مدت‌ها پیش وجود داشته و مربوط به نسخه‌ی جدید IOS نیست.

تعداد و رنگ‌های این خط‌های افقی برای برخی از کاربران آیفون ۱۴ پرو و پرومکس متفاوت است؛ اما اکثریت آن‌ها به سبز و زرد بودن این خط‌ها اشاره کرده‌اند و البته تعدادی از کاربران اشاره کردند که این مشکل بعد از گذشت چند ثانیه برطرف می‌شود.

در حال حاضر، شرکت اپل، سازنده‌ی سری گوشی آیفون، در بیانه‌ای گفته است که از وجود این مشکل و میزان آزاردهنده بودن آن خبر دارد و در سدد رفع هرچه‌ زودتر این مشکل است. این شرکت همچنین در توییتی از مشترکین خود خواست تا جزئیات بیشتری را در رابطه با این مشکل در اختیار آن‌ها قرار دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا