اخبار

کاهش درآمد اچ تی سی در ماه آوریل براساس گزارش مالی این شرکت

شرکت اچ تی سی گزارش مالی خود را منتشر کرد و مشخص شد که درآمد این شرکت قدرتمند تایوانی در ماه آوریل با کاهش روبرو شده است. شرکت اچ تی سی شروع خوبی در سال ۲۰۱۹ نداشته است. درآمد این شرکت طی ماه های ژانویه و فوریه به شدت کاهش یافت، ولی برخلاف آن در ماه مارس درآمد آن به شدت افزایش پیدا کرد و دوباره در ماه آوریل نمودار درآمدی شرکت کاهش یافت.

اخیرا در شبکه های اجتماعی گزارش مالی این شرکت منتشر شده است. درآمد این شرکت با رقم ۰۷/۱۹ دلار برابری می کند که درآمد بخش های واقعیت مجازی و موبایل این شرکت مشخص و مجزا نشده است.

درآمد این شرکت نسبت به ماه گذشته به اندازه ۸۵/۴۵ درصد کاهش یافت. با مقایسه متوجه می شویم که در مقایسه با سال گذشته نیز به اندازه ۷۷/۷۱ درصد کاهش یافته است.  شرکت اچ تی سی در ماه دسامبر خبر خوشی به رسانه اعلام کرد و بیان کرد که در سال ۲۰۱۹ به سوددهی خواهد رسید و سود خود را در بازار موبایل افزایش خواهد داد. مشخص شده که این شرکت تایوانی برای نائل شدن به این هدف، آن چنان باید و شاید تلاش نکرده است. تا بحال گوشی جدیدی را معرفی نکرده و مشخصات گوشی جدید او در پرده ابهام قرار دارد.

پیش بینی شده که محصول جدید شرکت در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود که در آن قابلیت شبکه ارتباطی ۵G  کار گذاشته شده است. این چنین گوشی در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. احتمال دارد که این چنین گوشی توسط چندین اپراتور همراه در معرض فروش قرار گیرد تا شرکت اچ تی سی بتواند در آمد خود را افزایش دهد. شرکت اچ تی سی برای افزایش درآمد خود با شرکت های هندی مذاکراتی را شروع کرده تا به این نوع شرکت ها نمایندگی خود را اعطا کند.

شرکت اچ تی سی سال جدید میلادی را آن چنان خوب شروع نکرده ولی تمایل دارد که طی ماه های بعد به درآمد رویایی خود دست یابد و با روندی که شروع کرده انتظار می رود که بتواند به اهداف مالی و اقتصادی خود دست یابد. این شرکت تصمیم گرفته که به برخی از شرکت های هندی، نمایندگی خود را اعطا کند و با این روند درآمد خود را افزایش دهد.

این برند تایوانی در مقایسه با رقبای خود مانند سامسونگ و اپل خیلی عقب است و بنابراین می کوشد که جایگاه اصلی خود را باز بیابد. سهم این شرکت در بین سایر شرکت های تولیدکننده موبایل بسیار کم است و رو به افول می رود و سهم آن ۶۲ درصد کاهش داشته که مشخص می شود که نه تنها پیشرفت قابل توجهی نداشته بلکه در مسیر افول قرار گرفته است.

میزان محبوبیت این شرکت در بین کاربران بسیار پایین بوده و گوشی های این شرکت در سطح جهانی فروش خوبی نداشته است. شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۷ میلادی بدترین سال میلادی را پشت سر گذاشت و در نهایت ضرر ۵۸۰ میلیون دلاری را متحمل شد ولی سعی بر این دارد که با برنامه های بلندمدت و سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی نوین به تدریج به صدر جدول شرکت های مطرح تولیدکننده جهان دست یابد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا