اخبار تکنولوژی

کرش کردن برنامه مایکروسافت در گوشی شیائومی ۱۱ لایت NE 5G

شیائومی ماه گذشته به‌روزرسانی HyperOS را برای گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ لایت NE 5G آغاز کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این بروزرسانی به طور ناخواسته باعث ایجاد مشکلات سازگاری گسترده با برنامه‌های ضروری مایکروسافت شده است.

کاربران Xiaomi 11 Lite NE 5G در انجمن‌های عمومی گزارش می‌دهند که با خرابی‌های مکرر در طیف وسیعی از برنامه‌های مایکروسافت از جمله MS Teams، Outlook، Edge و Copilot مواجه می‌شوند. این مشکل ابتدا از طریق فروم Reddit MIUI آشکار شد، جایی که کاربری گزارش داد که برنامه‌های مایکروسافت روی گوشی آن‌ها بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی HyperOS شروع به از کار افتادن کردند.

بسیاری از کاربران دیگر با شکایات مشابه در نظرات مطرح کردند و نشان دادند که آنها با همین مشکل روبرو هستند. کاربر Reddit همچنین گفت که آنها سعی کردند برنامه‌های MS را بازنشانی و نصب کنند، اما به نظر نمی‌رسید کمکی کند.   در حالی که شیائومی هنوز این مشکل را تصدیق نکرده است، کاربر Reddit در نظرات ذکر کرد که به نظر می‌رسد حذف برنامه Intune Company Portal به طور موقت مشکل برنامه‌های مایکروسافت را برطرف کرده است.

شیائومی ۱۱ لایت NE 5G و مشکل آن با اپ مایکروسافت

با این حال، این راه‌حل با یک اشکال قابل توجه همراه است. دسترسی به همه برنامه‌ها و ایمیل‌های مربوط به کار را محدود می‌کند و اساساً نمایه کاری را جدا می‌کند. برای کسانی که نمی‌دانند، Intune Company Portal یک برنامه مایکروسافت است که اغلب توسط سازمان‌ها برای مدیریت دستگاه‌ها و اجرای سیاست‌های امنیتی استفاده می‌شود.

در حال حاضر، اگر صاحب یک شیائومی ۱۱ لایت NE 5G هستید، بهتر است فعلاً از نصب آپدیت HyperOS خودداری کنید. بهتر است منتظر پاسخ رسمی شیائومی در رابطه با این موضوع باشید. ما امیدواریم که شیائومی این مشکل را بررسی کند و در اسرع وقت آن را برطرف کند.

در دیگر خبرها گفته شده که شیائومی میکس فولد ۴ می‌تواند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی شود. اکنون پیش از انتشار شایعه، Digital Chat Station اطلاعاتی درباره جزئیات  دستگاه آینده به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌ی خبرساز، این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. ممکن است توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد، برخوردار شود. گفته می‌شود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز جدید پریسکوپ و سایر دوربین‌ها در قسمت عقب قرار دارد. این دستگاه احتمالاً با چین و چروک کمتر عرضه می‌شود، از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه، موتور خطی محور x سفارشی پشتیبانی می‌کند و ممکن است دارای استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب باشد.

همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند تاشو با وزن کاهش یافته وارد بازار می‌شود در حالی که ممکن است بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ گرم وزن داشته باشد. از آنجایی که هنوز زمان زیادی تا عرضه این دستگاه تاشو باقی مانده، ممکن است در روزهای آینده به جزئیات بیشتری در مورد شیائومی میکس فولد ۴ برسیم. برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌های شیائومی میکس فولد ۴، با ما همراه باشید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. این برند سعی دارد بزودی محصولات جدیدی معرفی کند که دارای مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی جذاب هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا