اخبار

کروم بوک ایسر به زودی به همراه پردازنده مدیاتک به بازار می آید

معمولاً اکثر کروم بوک ها به همراه پردازنده های اینتل عرضه می شود و حوزه کروم بوک ها در واقع قلمرو اینتل به حساب می آید؛ حداقل تا زمانی که پای لپ تاپ ها و کامپیوترهای دسکتاپی در میان است. اما گزارشات اخیر حاکی از آن است که اینتل به زودی بسیاری از موقعیت های خود را به تولید کنندگان چیپست های موبایلی می بازد.
بر اساس گزارشات اخیر، گفته می شود که ایسر در حال تولید یک کروم بوک جدید به همراه پردازنده مدیاتک است و این اولین شرکتی ست که کروم بوک خود را با پردازنده ای به غیر از اینتل تولید می کند. مفهوم کروم بوک مجهز به پردازنده مبتنی بر ARM مفهوم جدیدی نیست و سال گذشته مدیاتک ثابت کرد که این تغییر ممکن است.
کروم بوک شایع شده ایسر کروم بوک R13 نام دارد و سایر مشخصات نسبت داده شده به آن شامل حافظه رم ۱۶/۳۲ گیگابایتی، بلوتوث، وای فای است و متاسفانه اطلاعات دقیق دیگری از این محصول در دست نیست.. هنوز حرفی از اینکه R13 شبیه به R11 طراحی خواهد شد یا خیر به میان نیامده است.
با توجه به اینکه کنفرانس ایفا طی ماه های آینده برگزار خواهد شد، احتمال دارد که ایسر معرفی این کروم بوک را به ایفا موکول کند. البته تا زمانی که این اطلاعات از سوی ایسر تایید شوند، باید به همه آنها در حد یک شایعه نگاه کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا