اخبار

کمپانی ‌‌BBK گوشی هوشمند IMOO Get را معرفی کرد: سیستم عامل StudyOS و سنسور لیزری

ماه گذشته، کمپانی BBK یک گوشی‌هوشمند جدید به نام IMOO معرفی کرد که این محصول بازار آموزشی گوشی‌های هوشمند را هدف قرار داده است. پس معرفی گوشی یاد شده، گزارشی منتشر شد که در مورد دستگاهی به نام IMOO Get اطلاعاتی را بیان می‌کرد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی دارای شناسه مدل M1000 است. تیزرهای تبلیغاتی این محصول نیز به محتواهای آموزشی آن اشاره می‌کنند. اما در نهایت کمپانی مورد بحث، گوشی‌هوشمند IMOO Get را با قیمتی در حدود ۴۵۰ دلار معرفی کرد. جالب اینجا است که سایر برندهای تحت نظر BBK از جمله OPPO و ٰVivo محصولاتی تولید می‌کنند که به ندرت با چنین قیمتی عرضه می‌شوند. جدیدترین گوشی‌هوشمند کمپانی وان‌پلاس با قیمت ۳۸۸ دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این قیمت بسیار خوب، وان‌پلاس ۳ مشخصاتی در حد سایر پرچمداران سطح بالای کنونی بازار را دارد.

 

‌‌BBK گوشی هوشمند IMOO Get را معرفی کرد: سیستم عامل StudyOS و سنسور لیزری

 

با قیمت ۴۵۰ دلاری، این محصول در عوض یکسری محتوای آموزشی را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که این محتوا شامل یک تا ۱۲ درس هستند. علاوه بر این IMOO Get مجهز به یک کاتالوگ ویدیویی است که در آن بیش از ۱۲۰ هزار ویدیوی آموزشی برای کاربران در نظر گرفته شده است. این ویدیوها را می‌توان با گوشی IMOO Get به صورت رایگان و آنلاین استریم کرد. لازم به ذکر است که محتوای آموزشی مورد اشاره توسط تیمی از ۳۰۰ مدرس تولید شده‌اند. در بخش پشتی گوشی‌هوشمند یک سنسور لیزری قرار گرفته که می‌توان با استفاده از آن، فرمول‌هایی ریاضی، یا هر متنی را اسکن کرد و جواب‌ سوالات یا ترجمه متون را مشاهده کنید. تمام این ویژگی‌های جدید در قالب سیستم‌عامل جدیدی به نام StudyOS که بر پایه اندروید ۶.۰ مارشمالو توسعه داده شده، در گوشی‌هوشمند IMOO Get ارائه می‌شوند.
در لبه سمت چپ دستگاه کلید GET قرار داده شده که با لمس کردن آن عملیات اسکن از طریق سنسور لیزری آغاز می‌شود. این محصول همچنین دارای بخشی برای کنترل والدین است که از طریق آن می‌توان کارکردهای اپلیکیشن‌های سرگرمی را محدود کرد. این گوشی‌هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED بوده و کیفیت فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد. در دل این محصول نیز پردازنده Helio P10 مدیاتک قرار گرفته که شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز است. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. IMOO Get جایگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی ندارد و بنابراین باید به همان میزان حافظه داخلی بسنده کنید. این گوشی‌هوشمند در بخش پشتی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‌ای‌دی دارد و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است.
این گوشی دارای یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی است که می‌توان تا یک روز استفاده را روی آن حساب باز کنید. از نظر ابعاد نیز این محصول ۱۵۸ در ۷۸ در ۷ میلی‌متر بوده و وزنی ۱۵۵ گرمی دارد. این گوشی‌هوشمند از شبکه‌های پرسرعت ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. سایر راه‌های ارتباطی این دستگاه وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و درگاه میکرو یواس‌بی ۲.۰ است. لازم به ذکر است که IMOO Get فقط در رنگ طلایی عرضه خواهد شد و از همین حالا تا ۲۰ جولای می‌توانید این گوشی‌هوشمند را پیش‌خرید کنید. از آنجا که محتوای آموزشی در نظر گرفته شده برای این گوشی‌هوشمند برای چین در نظر گرفته شده بنابراین به نظر نمی‌رسد شاهد عرضه آن در سایر نقاط جهان باشیم.
 
منبع phoneradar
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا