اخبار

کمپانی Cubot با تولید عینک VR رسما وارد بازار واقعیت مجازی شد

کمپانی Cubot نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی است که رسماً وارد بازار پلتفرم واقعیت مجازی شد. این شرکت که چندی پیش هندست قدرتمند CheetaPhone را معرفی کرده بود، اینک از تولید دو عینک VR و البته مقرون‌به‌صرفه خبر می‌دهد. گجتی که تا به حال مشابه آن ساخته نشده است.
در حال حاضر تعداد کمی از سازندگان قدرتمند چینی گوشی‌های هوشمند وارد بازار واقعیت مجازی شده و یا قصد ورود به این بخش را دارند. از این کمپانی‌ها می‌تواند به هواوی، سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند دنیا اشاره کرد که چند روز قبل از هدست واقعیت مجازی هواوی آنر VR پرده‌برداری کرد. حال کمپانی Cubot نیز رسماً به این بازار ورود پیدا کرد.
کمپانی Cubot یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. بهترین گوشی هوشمند ساخت این شرکت چینی طی کنفرانس جهانی موبایل امسال به نام CheetahPhone رونمایی شد. محصولی به ارزش ۲۰۰ یورو که با مشخصات مناسب و اندروید ۶٫۰ مارشمالو می‌تواند انتخابی خوب در سطح خود باشد.
این شرکت ابتدا کار خودش را با تولید عینک‌های واقعیت مجازی آغاز کرده و به گفته مدیران آن به‌تدریج غنی‌تر از گذشته خواهد شد. در نخستین تلاش، کمپانی Cubot تلاش کرده تا وزن این عینک کاملاً مناسب باشد تا مصرف‌کنندگان بهترین تجربه را با آن داشته باشند.
در حال حاضر برنامه این شرکت چینی عرضه دو عینک واقعیت مجازی مقرون‌به‌صرفه برای یک تجربه بصری خوب از این پلتفرم است. این کمپانی به همین جهت تلاش کرده است تا آخرین پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند خودش را با یک صفحه نمایش وضوح بالا و با کیفیت روانه بازار کند تا کاربران بتوانند از کیفیت خوب آن در جهت استفاده از این عینک‌ها بهره‌مند شوند.
تا به امروز شاهد عرضه عینک‌های واقعیت مجازی نبوده‌ایم و خیلی کنجکاویم تا بدانیم واقعاً این گجت چه عملکردی داشته و چه تفاوت‌هایی را با هدست‌های واقعیت مجازی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا