اخبار

کمپانی LG، شش گوشی هوشمند جدید رده ی متوسط را در آغاز سال جدید معرفی میکند.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، به نمایشگاه CES 2017 نزدیکتر می شویم. اگر شایعه ها درست باشند قرار است گوشی های هوشمند جدید کمپانی LG در این نمایشگاه که اوایل ماه ژانویه برگزار می شود، معرفی شوند.
در واقع  این شرکت کره ای اعلام کرده است که کمتر از ۶ گوشی در نمایشگاه CES 2017 نخواهد داشت. همه ی آن ها در رده متوسط قرار دارند و دارای قیمت بالا نیستند.
 

گوشی های هوشمند جدید کمپانی LG
 

اطلاعاتی درباره این گوشی های هوشمند جدید کمپانی LG دریافت شده که در اختیارتان می گذاریم.

K3 2017 دارای یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی، دوربین پشت ۵ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری است و نسبت به K3 قدیمی ظرفیت باتری و کیفیت دوربین جلو ی آن پیشرفت کرده است.
 
K4 2017 دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی دوربین پشت ۸ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری است و نسبت به K4 قدیمی صفحه نمایش بزرگتر و بهتر، ظرفیت باتری و کیفیت دوربین های آن پیشرفت بسیاری کرده است.
 
K8 2017 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و تاچ اسکرین ۷۲۰ پیکسلی، دوربین پشت ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری است و نسبت به K8 قدیمی صفحه نمایش ثابت مانده است، ظرفیت باتری و کیفیت دوربین پشت آن بهبود یافته است.
 
K10 2017 دارای صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی و تاچ اسکرین ۷۲۰ پیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی واید-انگل  (Wide angel)و شناساگر اثر انگشت است همچنین شیشه ی ۲٫۵D  در جلو و پشت این گوشی کار شده است. نسبت به K10 قدیمی تغییر اساسی اش در طراحی آن ها است.
 
مدل X Calibur که ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک است با استانداردهای نظامی است که دارای یک باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی آمپری نیز هست.
 
و در آخر گوشی LG Stylus 3 که با نام LG stylo 3 plus میاید. دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، دوربین پشت ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی که هر دو دارای فلاش هستند، شناساگر اثر انگشت، قلم دیجیتالی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری است و نسبت به مدل اسبق Stylus 2، دویست میلی آمپر دارای ظرفیت بیشتری است.
 
سپس انتظار می رود که در نمایشگاه MWC در ماه فوریه گوشی X Power 2 رونمایی شود. که دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و تاچ اسکرین ۷۲۰ پیکسلی، دوربین پشت ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی واید-انگل و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است ودارای بزرگترین صفحه نمایش سری  X خواهد بود همانطور که بزرگترین باتری را دارد.
هم چنین تاریخ توزیع گوشی های هوشمند جدید کمپانی LG اعلام شده است. تمامی گوشی های سری K میان ماه ژانویه،  Stylus 3میان ماه فوریه و همچنین X calibur میانه ی ماه مارچ و گوشی X power 2 تا پایان ماه آوریل عرضه میشوند. این اطلاعات از گروه بازاریابی LG در اختیار رسانه ها قرار گرفته اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا