اخبار

تا کنون نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه از بازی The Witcher 3‌ به فروش رسیده است

سال گذشته بازی محبوب The Witcher 3: Wild Hunt توسط استودیو سی‌دی پراجکت رد عرضه شد و فروش بسیار خوبی در بازار بازی‌های ویدئویی داشت. روز گذشته در جریان کنفرانس InfoShare 2016 که در کشور لهستان در حال برگزاری است، مدیر ارشد این استودیو، در رابطه با بازی Witcher 3 صحبت‌هایی انجام داده است.
مارسین ایوینسکی، مدیر اجرایی استودیو سی‌دی پراجکت رد، در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرد که نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه از بازی The Witcher 3: Wild Hunt تا کنون به فروش رسیده است. مارسین در رابطه با میزان فروش بازی‌های این استودیو اینطور گفت:

واقعیت این است که ما انتظار چنین موفقیتی را نداشتیم. تا این لحظه در حدود ۲۰ میلیون نسخه از مجموعه بازی‌های Witcher به فروش رسیده است و نیمی از این مقدار به بازی The Witcher 3: Wild Hunt اختصاص دارد. در نتیجه با عرضه این بازی، ما فروش مجموعه Witcher را دوبرابر کردیم. ما بازی Witcher 3 و Witcher 2 را بدون هرگونه قفل امنیتی عرضه کردیم و شما می‌توانستید بدون هیچ مشکلی این بازی را به دوستان خود نیز بدهید. با تمامی این شرایط، ۱۰میلیون نسخه از این بازی در ۳ پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به فروش رسیده است.

او در ادامه اشاره کرد که بیشترین فروش این بازی، برروی رایانه‌های شخصی بوده است:

عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن ۲ و پس از آن ایکس‌باکس ۳۶۰ موجب شد تا بازی‌هایی که برای کنسول‌ها عرضه می شدند، به واقعیت نزدیک‌تر شوند. اما قیمت بازی‌های پلی‌استیشن بالا بود و برای خرید آنها برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر نبود. من هنوز هزینه‌ی یک بازی ویدئویی را بخاطر دارم. اگرچه فروش بازی The Witcher 3 بر روی کنسول‌ها بسیار عالی بوده اما بیشترین فروش ما بر روی رایانه‌های شخصی بوده است.

متاسفانه میزان فروش این بازی در وبسایت GOG مشخص نیست اما نزدیک به ۲ میلیون نسخه از این بازی بر روی استیم به فروش رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا