اخبار

کوالکام نام چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۶۱۸ و ۶۲۰ را تغییر داد

کوالکام، سازنده‌ی چیپست‌های اسنپ‌دراگون، در اوایل سال میلادی جاری از چیپست‌های میان‌رده‌ی خود رونمایی کرد. این شرکت چهار چیپست را با مشخصاتی متفاوت به سازندگان گوشی‌های هوشمند معرفی کرد اما امروز در اقدامی عجیب نام دو عدد از چیپست‌های معرفی شده را تغییر داد. آن‌ها نام چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۶۱۸ و ۶۲۰ را به اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و ۶۵۲ تغییر داده‌اند.
 
همان‌طور که می‌دانید چیپست‌های سری ۴،۲ و ۶ شرکت کوالکام معمولا در گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده به کار گرفته شده و سری چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۸ برای گوشی‌های پرچم‌دار استفاده می‌شوند.. حال اینکه چرا نام این دو چیپست عوض شده است به طور کامل مشخص نیست اما کوالکام علت اصلی تغییر نام این دو را توضیح داده است.
 
به گفته‌ی کوالکام چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۶۱۸ و ۶۲۰ که به تازگی معرفی شده‌اند از لحاظ سخت‌افزاری و مشخصات فنی دارای قدرت بالایی هستند به همین علت بهتر بود تا نام این دو به ۶۵۰ و ۶۵۲ تغییر پیدا کند. این دو چیپست برای کوالکام از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای جلوگیری از هرگونه برداشت اشتباه، کوالکام تصمیم گرفته تا نام این دو را تغییر دهد.
 
بنابراین اگر از این پس در گوشی‌های معرفی شده نام این دو چیپست را مشاهده کردید باید بدانید که این دو چیپست، چیپست‌های جدید معرفی شده‌ی کوالکام نبوده و تنها نام آن‌ها تغییر پیدا کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا