اخبار

کوجیما: طرفداران بازی‌های Division و Uncharted 4 از بازی من لذت خواهند برد

کوجیما در یک مصاحبه با «فامیتسو» (Famitsu)  گفت که اثر جدیدش که یک عنوان AAA حاوی بخش‌های شگفت‌انگیز و جدیدی است که تا به‌حال در دیگر بازی‌ها دیده نشده‌اند.
 
کوجیما در ادامه گفت:
شاید بازی جدید من Open-World نباشد، اما قطعا برای کسانی که طرفدار بازی‌های Division و Uncharted 4 هستند لذت بخش خواهد بود. بعضی از بخش‌های بازی جدید هستند و تا کنون در دیگر بازی‌ها دیده نشده‌اند به همین خاطر به وقت بیشتری برای بررسی آنها نیاز دارم.
هرچند شاید اوایل معرفی این اثر جدید بسیاری شگفت زده نشوند، اما بعد از تجربه بازی حتما شگفت زده خواهند شد.
کوجیما در ادامه گفت که شدیدا در حال فکر کردن به شخصیت‌ها، سیستم بازی و داستان اثر جدیدش بوده و از اعتمادی که شرکت سونی به او و ایده جدیدش داشته بسیار خرسند است.
وی خاطر نشان کرد که سونی آنقدر به او آزادی عمل داده تا هرچه می‌خواهد بسازد و با اعتمادی که سونی به او دارد نیازی به ارائه‌های هالیوودی برای عنوان جدیدش احساس نمی‌کند.
در حال حاضر استودیو Kojima Productions دارای یک دفتر موقتی، وب‌سایت و لوگوی رسمی خودش (که قرار است در آینده به‌جز سر یک بدن کامل هم داشته باشد) است.
 
او گفت:
فعلا نمی‌توانم چیز زیادی درباره آن (لوگو) بگویم، ولی رازی در آن وجود دارد. بدن کامل آن خیلی جالب طراحی شده و قصد داریم آن را به یک فیگور تبدیل کنیم.
اواخر سال ۲۰۱۵ اعلام شد که بعد از اتمام قرارداد کوجیما با کونامی، او با سونی به توافق رسیده تا روی بازی جدیدی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ کار کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا