اخبار

کونامی ویژگی‌های جدید بازی PES 2017 را اعلام کرد

شرکت «کونامی» (Konami) به‌صورت رسمی ویژگی‌های جدید بازی PES 2017 را به همراه تصاویری که نشان دهنده کیفیت بازی‌ نهایی هستند را در وبسایت رسمی خودش اعلام کرد.
 بازی PES 2017 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برخلاف شرکت‌های دیگر، کونامی کماکان به فکر ساخت بازی برای دارندگان کنسول‌های قدیمی پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ است. می‌توانید بهبودهای صورت گرفته و ویژگی‌های جدید را در ادامه مشاهده کنید.
تاثیر واقعی: براساس مکان و شیوه‌ای که بازیکنان را کنترل می‌کنید، آنها به روش‌های منحصربه فرد و متفاوتی توپ را کنترل می‌کنند؛ و با توجه به حرکات غیرقابل پیش‌بینی توپ، واکنش‌های واقعی و روانی را از خودشان نشان می‌دهند.
پاس‌های دقیق: با ترکیب تاثیر و فیزیک واقعی توپ، می‌توان گفت که پاس ‌دادن به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شده است. عوامل زیادی در تعیین سرعت و دقت توپ دخیل هستند. اگر در شرایط و زمان مناسبی توپ را پاس کنید، انحنای عالی از توپ را مشاهده خواهید کرد که باعث خشنودی بازیکنان خواهد شد.
حرکات واقعی بازیکنان: صدها انیمیشن جدید برای زنده جلوه دادن بازیکنان و دروازه‌بانان به بازی اضافه شده‌اند، و این انیمیشن‌ها به همراه تاثیر و فیزیک واقعی و پاس‌های دقیق باعث می‌شوند تا شاهد مجموعه گسترده‌ای از حرکات واقعی هنگام دریبل کردن یا پاس دادن توپ باشیم.
دروازه‌بانی: کیفیت حرکات و انیمیشن‌های دروازه‌بانان هنگام پرش بیشتر شده است و در بازی PES 2017 شاهد چابک‌ترین دروازه‌بانان تاریخ این مجموعه هستیم. حمله‌ها هیجان انگیزتر از قبل به‌نظر می‌رسند و اگر گلی به ثمر برسد احساس موفقیت خاصی به بازیکنان دست می‌دهد.
کنترل کلی تیم: بازیکنان می‌توانند خیلی سریع و با دستورات ساده‌ای روحیه تهاجمی یا دفاعی تیم را تغییر دهند تا در برابر اتفاقات غیر منتظره بازی، واکنش مناسبی نشان دهند.
دستورالعمل‌های پیشرفته: می‌توانید استراتژی‌هایی مثل Tiki-taka و Man-mark که وابسته به ایدئولوژی تیمی هستند را در بخش دستورالعمل‌های پیشرفته تنظیم کنید. این نوع استراتژی‌ها تنوع زیادی به نحوه پیروزی در مسابقات بازی اضافه می‌کنند.
کنترل ضربات کرنر: می‌توانید استراتژی‌های دفاعی را به همراه Set pieceها کنترل کنید. همچنین حرکات توهین آمیزی هم برای برخی از بازیکنان در بازی وجود دارد.
هوش مصنوعی انطباقی: برای اولین بار در بازی‌های فوتبالی شاهد هوش مصنوعی هستیم که روش بازی کردن شما را یاد می‌گیرد. در مجموعه بازی‌های PES رفتار بازیکنان و اعضای تیم همواره یکی از نکات اصلی و قوت بازی طلقی می‌‍شد و اکنون به لطف هوش مصنوعی تطبیق پذیر بازی PES 2017 تغییر زیادی در دیگر بازی‌های ورزشی را شاهد خواهیم بود.
جزییات بصری: به لطف موتور بازی‌سازی «فاکس انجین» (Fox Engeine)، ویژگی‌های بصری بازی پیشرفت زیادی کرده است. هیچ چیز ناقص و سطحی در بازی وجود ندارد؛ از مدل سازی بازیکنان گرفته تا نورپردازی، جمعیت تماشاگران و استادیوم‌ها همگی از اول طراحی شده‌اند. هیچ بازی تاکنون اینقدر واقعی ظاهر نشده است.
بازی PES 2016 یک بازگشت به مجموعه طلقی می‌شد و بازی PES 2017 با بهبودها و جذابیتش آن بازگشت را ارتقا بخشیده است. سری بازی‌های PES تنها مجموعه‌ی اصلی از شرکت کونامی می‌باشد که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؛ زیرا شرکت رویکرد خود را تغییر داده و به بازی‌های موبایل روی آورده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا