اخبار

این کیبورد به شما اجازه می‌دهد در هر اپلکیشنی پیام خودنابودشونده بفرستید!

explosion_0چه شما یک مامور مخفی باشید که پیام‌های مخفی امن بفرستید یا شخصی عادی که کمی خلوت در عصر دیجیتال می‌خواهد، پیام‌های خودنابودشونده راهی هستند که شما را از چشمانی که سرانجام ارتباطات شما را رصد می‌کنند، مصون می‌دارد.
مشکلی که پیام‌های خودنابودشونده دارند، این است که معمولا برای استفاده از آنها باید از اپلیکیشن خاصی استفاده کنید که ممکن است هرکسی آن را نصب نکرده باشد. کیبورد Kaboom که برای iOS ارائه شده است به شما این اجازه را می‌دهد که در هر اپلیکیشنی پیام خودنابودشونده بفرستید. این بدین معناست که شما می‌توانید یک لایه امنیت دیگر به اپلیکیشن‌هایی مانند Signal اضافه کنید و یا پیام متنی، تصویری و ویدیویی را از طریق هر مسنجری بفرستید و برای آن تاریخ انقضا تعیین کنید.
برای فرستادن پیام، ابتدا متن یا تصویر خود را انتخاب کنید، سپس کیبورد Kaboom را برگزینید. حال مدت زمانی را که می‌خواهید پیام شما وجود داشته باشد، تعیین کنید و دکمه Kaboom را فشار دهید. Kaboom به شما به جای متن، یک لینک می‌دهد. زمانی که زمان پیام تمام شد، لینک خودبخود نابود می‌شود.
بنابر گفته‌های شرکت سازنده، چیزی در سرور باقی نمی‌ماند و هیچ کدام از افراد شرکت قادر به خواند پیام‌های شما نخواهند بود. البته هرکسی می‌تواند از پیام شما اسکرین شات بگیرد و آن را برای همیشه نزد خود نگه دارد. اپلیکیشن اولیه Kaboom، در سال ۲۰۱۵ ارائه شد و به شما اجازه می‌داد که پیام‌ها و عکس‌های خود نابودشونده بفرستید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا