اخبار

گاز زدن آیفون و انفجار باتری در فروشگاه اپل

گاز زدن آیفون و انفجار باتری در فروشگاه اپل

یک مشتری فروشگاه اپل در کشور چین به‌تازگی در اقدامی غیرقابل‌باور، باتری آیفون را گاز گرفت که این امر موجب انفجار باتری در مقابل صورت او شد.
بسیاری از ما دوست داریم که از صحت محصولاتی که می‌خریم، اطمینان داشته باشیم و این امر در زمینه باتری محصولات اپل که وسواس شدیدی درباره آن به وجود آمده است، بیشتر از سایر محصولات به چشم می‌خورد. با این وجود هیچ عقل سلیمی نمی‌خواهد به سراغ روش‌های احمقانه برای تست کردن باتری دستگاه خود برود، البته به غیر از یک چینی در فروشگاه اپل.
ظاهرا این فرد کارتون‌ها و فیلم‌های قدیمی را زیاد از حد مشاهده کرده بوده است زیرا برای امتحان کردن باتری دستگاه آیفون، آن را گاز گرفت و فکر کرد که این باتری نیز مثل فیلم‌های قدیمی با گاز گرفتن عیار خود را نشان می‌دهد. نتیجه به دست آمده این بود که باتری در صورت او منفجر شد و همه حاضران در فروشگاه را در شوک فرو برد.
در این میان به هیچ عنوان نباید شرکت اپل را مقصر دانست زیرا گشودن و سوراخ کردن باتری با یک شیء حاوی مایعات می‌تواند به‌صورت مستقیم به تخلیه شارژ باتری منتهی شود و بزرگ‌ترین نماد تخلیه آنی بار الکتریکی در طبیعت مشاهده می‌شود و صاعقه‌ها دقیقا چنین چیزی را نشان می‌دهند. شرکت اپل نسبت به این موضوع عکس‌العملی نشان نداده است ولی تصاویر نشان می‌دهند که این فرد نیز بدون آسیب‌دیدگی محل حادثه را ترک کرده است.
در این میان ویدیوی این رخداد توانسته است در طول مدت‌زمانی بسیار کوتاه میلیون‌ها بازدید کننده داشته باشد و بیشتر نظرات در این باره به این موضوع اشاره داشته‌اند که این فرد از بهره هوشی کاملا بی‌بهره بوده است. با تمامی این تفاسیر پیشنهاد ما این است که هیچ‌وقت باتری خود را گاز نگیرید، راه‌هایی بسیار عاقلانه‌تر برای تست کردن باتری وجود دارد که خطری برای شما به همراه نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا