اخبار

گزارش مراسم رونمایی رسمی از LG G5 در تهران؛ قیمت مشخص شد

LG-G5-Lunch-03

 
امروز، دهم اردیبهشت ۱۳۹۵، و بعد از چند ماه انتظار، ال جی از گوشی جدید پرچمدار خود یعنی G5 در تهران رونمایی کرد. این مراسم که در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد با حضور تعدادی از اصحاب رسانه ، مدیران شرکت ال جی و مدیا پردازش همراه بود و در آن ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته این گوشی هوشمند در معرض دید عموم قرار گرفت و قیمت رسمی این گوشی نیز اعلام شد.
 

LG-G5-Lunch-06

 
مراسم با سخنرانی مدیر موبایل شرکت ال جی الکترونیکس، آقای کانگ من لی، آغاز شد. ایشان در مورد ال جی و امکانات بارز و منحصربه‌ فرد آن سخنانی ایراد کردند. و سپس، درحرکتی جالب گوشی LG G5 همراه با یک پهباد در سالن به پرواز درآمد و به دست کانگ من لی تحویل داده شد تا از آن پرده برداری شود که این حرکت جالب باعث شگفت زدگی مدعوین شده بود.
 
 
“تیم تولید به این گوشی لقب یک شهربازی تمام‌عیار را داده است. G5 در این راه تنها نیست و دوستانی دارد. اما این تنها ابتدای راه است چراکه قراراست ما با معرفی همکاران و دوستان بیشتر الگوی جدیدی به نام زمین بازی ال‌جی را در اکوسیستم خود ایجاد کنیم. درحقیقت LG G5 و دوستان‌اش آمده‌اند تا کاربران لذت سرگرمی را با به‌روزترین فناوری‌های روز نظیر واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه تجربه کنند.”
 

LG-G5-Lunch-11

 
بعد از مدیر موبایل ال‌جی «یاشار پورسیستانی»، مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی به روی صحنه آمد و توضیحاتی درمورد این محصول ارایه کرد. «مزدک ابراهیمیان»، مدیر محصول مدیا پردازش هم از جمله افرادی بود که روی صحنه آمد و از تجربه کاربری خود با G5 گفت.
 

LG-G5-Lunch-12

 
 

بدنه‌ی آلومینیومی براق و داشتن یک باطری کشویی که می‌توان به راحتی آن را در عرض چند ثانیه خارج و با یک باطری پر جایگزین کرد، باعث شده گوشی G5 از مدل پیشین خود یعنی گوشی G4 در بسیاری از موارد پیشی بگیرد.

چند ویژگی کلیدی و بسیار عالی این گوشی عبارتند از:

  • لنز واید دوربین G5 با گستره‌ی دید ۱۳۵ درجه به شما اجازه می‌دهد بین فاصله‌ی کانونی استاندارد و واید حق انتخاب داشته باشید.
  • صفحه نمایش همیشه روشن این گوشی باعث می‌شود که شما اعلانات یا موارد دیگر همچون تاریخ و ساعت را تنها با یک نگاه به صفحه و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای ببینید.
  • شیشه‌ی سه‌ بعدی خمیده‌ ی استفاده شده در صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی این گوشی از طریق یک پروسه‌ی مایکرونایز که آلومینیوم آنود شده را به سطح جدیدی می‌رساند، باعث ایجاد سطح فلزی و رنگینی با انحنایی ظریف شده است.

 

LG-G5-Lunch-04

 

طراحان ال‌جی مفهوم بدنه‌ ی فلزی را با اضافه کردن لبه‌های براق، به منظور متعادل کردن کنتراست بدنه‌ی گوشی و نیز خوش دست کردن آن، یک گام به پیش برده‌اند.

 
 

معرفی دوستان ال جی G5

 
ماژول Cam Plus: این ماژول می تواند به درگاه باطری متصل شود تا گوشی G5 به یک دوربین خوش دست و کاملا مستقل تبدیل شود. ماژول Cam Plus برای شاتر، خاموش/روشن، ضبط، زوم و … دکمه های مستقلی دارد. این ماژول مجهز به فوکوس ئو قفل نوردهی خودکار است. قابلیت هایی که تنها روی دوربین های دیجیتال حرفه ای موجود هستند. وقتی این ماژول به گوشی G5 متصل می شود، ظرفیت باطری آن را ۱۲۰۰ میلی آمپر افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که مدت زمان بیشتری با گوشی کار کنید.
 
 
ماژول های-فای: این ماژول و پخش B&O یک آمپلی فایر همراه خلاقانه ی DAC پخش کننده ی صدا است که با همکاری B&O PLAY ساخته شده تا نیاز آن دسته از کاربرانی که به دنبال لذت بردن از کیفیت صدای فوق العاده هستند را برطرف کند، کیفیت صدایی را که در گذشته می توانستید تنها در پخش کننده های صدای مجزا و حرفه ای داشته باشید اکنون می توانید در گوشی G5 تجربه کنید.
 

LG-G5-Lunch-22

 
VR 360 ال جی: یکی دیگر از دوستان خانواده G5 عینک واقعیت مجازی است که منحصرا برای گوشی G5 طراحی شده و این قابلیت را دارد که برای کاربری که در فاصله دو متری از گوشی ایستاده، تجربه دیدن یک تلویزیون ۱۳۰ اینچی را فراهم کند. این عینک تاشو است و وزن و حجم زیادی ندارد و از این رو میتواند همیشه آن را همراه خود داشته باشید. بر خلاف دیگر VRها که باید یک گوشی اسمارت فون داخلشان قرار بگیرد، این VR نیازمند چنین چیزی نیست و وزن آن تنها ۱۱۸ گرم (یک سوم نمونه های مشابهش) است. با این حال وضوح تصویر آن ۶۳۹ppi است. این VR با تصاویر و ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای که توسط دوربین ۳۶۰ درجه ال جی گرفته شده اند و همچنین تصاویر CardBoard گوگل سازگار است.
 
 
ال جی ۳۶۰ Cam: این دوریین یک دوربین کامپکت ۳۶۰ درجه ای هست که به دو لنز با گستره دید ۲۰۰ درجه و کیفیت ۱۳ مگاپیکسل، بازری ۱۲۰۰ میلی آمپری و حافظه ی داخلی ۴ گیگابایتی مجهز شده و میتوان از یک کارت حافظه microSD در کنار این حافظه داخلی استفاده کرد. این دوربین به راحتی به G5 وصل شده و به کاربران اجازه می دهد به راحتی تصاویر ۳۶۰درجه ضبط کند. کیفیت فیلمش ۲K است و یه میکروفون هم برای ضبط ۵ کاناله ی صدای تعبیه شده است. به خاطر همکاری ال جی با گوگل، تصاویر گرفته شده با این دوربین می تواند در Google Street View و نیز youtube 360 آپلود شوند و لذت اشتراک این تصاویر با دیگران نصیب شما کنند.
 

LG-G5-Lunch-19

 
توپ غلتان ال جی (LG Rolling Bot): این ربات نیز یک سخت افزار همراه است که درحالیکه با دوربین ۸ مگاپیکسلی اش عکس و فیلم میگیرد، همانند یک توپ  نیز حرکت میکند. این ربات نه فقط یک اسباب سرگرمی است بلکه می تواند به عنوان دوربین مدار بسته برای مراقبت از حیوانات خانگی تان و نیز به عنوان کنترل از راه دور وسایل الکتریکی منزل شما که با این ربات سازگارند استفاده شود. با یک دوربین IP که قابلیت وصل شدن به مودم وای فای داشته باشد، کاربران می توانند با استفاده از گوشی G5 و این ربات، به طور زنده تصاویر منزل خود را از راه دور ببینند.
 

LG-G5-Lunch-16

کاربران  ال‌جی می‌توانند این تلفن هوشمند را به همراه ماژول CAM PLUS، قاب لمسی Quick Cover، محافظ ضد خش صفحه‌نمایش، در یک پکیج Limit Edition با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای مدت محدودی از نمایندگی‌های ال‌جی موبایل (مدیاپردازش) دریافت و کارت گارانتی طلایی دو ساله را هنگام خرید دریافت کنند.

LG-G5-Lunch-17

این گوشی هم اکنون از طریق فروشگاه موبایلستان با قیمت ۲٫۱۲۰٫۰۰۰ تومان قابل خرید می باشد

برای خرید اینجا را کلیک کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا