اخبار

گزارش روز دوم الکامپ ۹۶: سرانجام وزیر وارد می‌شود

روز دوم الکامپ 96

سرانجام در روز دوم نمایشگاه الکامپ شاهد ورود شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به این نمایشگاه هستیم، حضوری که بسیاری از اصحاب رسانه انتظار آن را در روز نخست نمایشگاه می‌کشیدند. با این وجود و علیرغم تاخیر یک روزه شکل گرفته بازهم ازدحام اصحاب رسانه در محل حضور وزیر به‌اندازه‌ای بالا بود که شاید کمتر شرکت‌کننده عادی‌ای می‌توانست به این منطقه نزدیک شود.

البته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار تنها نبود و معاونان او نیز در کنار او به روز دوم الکامپ ۹۶ سری زده بودند. در این میان مهم‌ترین نکته‌ای که وزیر ارتباطات به آن اشاره کرد را می‌توان عدم حضور او در کابینه دولت بعدی دانست. این بازدید برای چند ساعت فرایند عملکرد عادی نمایشگاه را دستخوش تغییر کرده بود زیرا فضای امنیتی‌تری بر نمایشگاه حکم‌فرما شده بود و ازدحام جمعیت نیز بر اساس موقعیت حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دستخوش تغییر می‌شد.

با این وجود همچنان اکثر جمعیت حاضر در نمایشگاه (به‌غیراز دنباله روان جناب وزیر) در دو بخش از نمایشگاه تجمع کرده بودند که یک بخش رسمی و دیگری کاملا غیررسمی و غیرحرفه‌ای بود. بخش نخست همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بخش استارت‌آپ‌ها بود که واقعا تصور روز دوم الکامپ ۹۶ بدون این بخش کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد. بخش دوم نیز مطابق معمول صف‌های طویل دریافت سیم‌کارت و سایر مزایای رایگان بود.

با این وجود شرایط نمایشگاه تا حدی قابل‌قبول بود و به‌خصوص شرکت‌ کنندگان در غرفه‌های خود به گرمی تمام از مراجعه کنندگان استقبال می‌کردند که این امر به‌خوبی مخاطبان حرفه‌ای نمایشگاه را راضی نگاه داشته بود. همچنین یکی از نکات دیگر قابل توجه این بود که بسیاری از بخش‌های نمایشگاه بدون توجه به هیاهوی حضور وزیر در محیط نمایشگاه، فعالیت‌های معمول خود را ادامه داده و به اطلاع رسانی به مراجعین دست می‌زدند که این امر نیز شایان تقدیر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا