اخبار

گزارش روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶: آشفته‌بازاری که همه‌چیز در آن درهم‌آمیخته است

روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶

با فرا رسیدن روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶ به نظر می‌رسد که انرژی افراد حرفه‌ای تحلیل رفته و انرژی بخش‌های تبلیغاتی به‌شدت بالا رفته است. شرایط به نحوی است که بیش از هر روز درگیر شاهد تلاش‌های شرکت‌ها برای جذب مشتریان هستیم که البته در بیشتر موارد نیز این تلاش‌ها به کمک ارائه خدمات رایگانی ماند سیم کارت مجانی انجام می‌شود و در نتیجه آن نیز صفوف طویل از افراد متقاضی شکل گرفته است.

آغاز روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶ به هر چیزی شباهت دارد تا یک نمایشگاه صنایع الکترونیکی زیرا عملا بسیاری از افراد به فکر جمع کردن غرفه‌های خود هستند، مسئولان برگزاری به دنبال مقدمات مراسم اختتامیه هستند و در این بین تنها کسی که اهمیت ندارد، مراجع و مخاطب است.

با این حال نباید از برخورد حرفه‌ای گروهی از غرفه داران به‌راحتی گذر کرد، این گروه تمامی تلاش خود را دارند تا بتوانند تا آخرین لحظه، خدمات بسیار مناسبی را در زمینه آگاه‌سازی مراجعین درباره ساختار کاری خود به آن‌ها ارائه کنند. در این میان تعداد مراجعین به نسبت روزهای دوم و سوم افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که از مراسم اختتامیه استقبال مناسبی به عمل خواهد آمد.

در این میان همچنان تکلیف بسیاری از غرفه‌ها مشخص نیست (دلیل این امر به غیرتخصصی بودن آن‌ها بازمی‌گردد که در گزارش روز سوم به آن پرداخته‌ایم) و به نظر می‌رسد که با اندکی مدیریت بهتر می‌توان این نمایشگاه را به میزان چشمگیری پیشرفت داد.

به‌تدریج همه برای مراسم اختتامیه آماده می‌شوند ولی هیاهو و شور و حال غرفه‌های استارت‌آپ همچنان در همان سطح روزهای پیشین قرار دارد، البته خستگی را می‌توان در چهره غرفه دارانی که سعی می‌کنند با لبخند پذیرای مراجعین باشند مشاهده کرد ولی در کنار این خستگی، رضایتی محسوس نیز در چهره این جوانان جویای نام دیده می‌شود و ما در موبایلستان امیدواریم که بتوانند در آینده نیز با همین ذهنیت به کار خود ادامه بدهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا