اخبار

گزارش مالی ال جی برای سه ماهه سوم ۲۰۱۶؛ کاهش ۲۳ درصدی فروش بخش موبایل

در حالی که گزارش مالی کمپانی‌های مختلف برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود، ال‌جی نیز گزارش مالی خود را اعلام کرد.
با پایان یافتن سه ماهه سوم سال جاری میلادی، کمپانی‌های مختلف گزارش مالی خود را منتشر می‌کنند. امروز نیز ال‌جی گزارش مالی خود را برای بازه‌ی زمانی مورد نظر اعلام کرد. این کمپانی که در کره‌جنوبی قرار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و تولید گوشی‌های هوشمند تنها یکی از بخش‌های این غول کره‌ای به شمار می‌رود. LG Mobile Communications Company که به عنوان بخش مربوط به گوشی‌های هوشمند ال‌جی شناخته می‌شود در گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی به سود ۲.۳ میلیارد دلاری اشاره کرده است. البته میزان فروش این کمپانی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش یافته است.
همچنین بخش ارتباطات موبایل ال‌جی ضرر عملیاتی ۳۸۹.۴ میلیون دلاری را برای بازه‌ی زمانی سه ماهه اعلام کرده که علت آن فروش کم دستگاه‌های رده‌بالا عنوان شده است. ۱۳.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از ماه جولای تا سپتامبر توسط ال‌جی عرضه شده است که میزان فروش بازار آمریکای شمالی نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است.
ال‌جی اعلام کرده است در سه ماهه آخر سال جاری منتهی به ماه دسامبر، تمرکز اصلی این کمپانی روی گوشی وی ۲۰ و گوشی‌های سری K و X خواهد بود. همچنین قرار است این غول کره‌ای تغییراتی را در ساختار بخش موبایل خود ایجاد کند تا بتواند چشم‌انداز بهتری در آینده داشته باشد. از آنجایی که گوشی وی ۲۰ یکی از گزینه‌های جایگزین گلکسی نوت ۷ شناخته می‌شود، انتظار می‌رود عرضه‌ی این فبلت بتواند وضعیت ال‌جی را کمی بهتر کند.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا