اخبار

گزارش یوبیسافت از سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷؛ عملکرد کمتر از انتظار واچ داگز ۲

کمپانی یوبیسافت اخیراً گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ (یا سه ماهه سوم سال تقویمی ۲۰۱۶) را منتشر کرده و از اعداد و ارقام جالبی در رابطه با بازی ها و عملکرد خود پرده برداشته است.
به گفته کمپانی فرانسوی، بازی های The Division ،Rainbow Six Siege و The Crew هر یک حالا بیش از ۱۰ میلیون بازیکن ثبت شده دارند و تعداد کاربران فعال ماهانه بازی های کمپانی، با رشد ۴۴ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی مواجه شده است. جالب است بدانید که بعد از عرضه به روزرسانی ۱٫۴ برای بازی The Division که تغییرات مهمی به همراه آورد، میزان مشارکت گیمرها تا ۵۱ درصد افزایش یافته است.

 

watch_dogs_2_hires_header_1-1152x652-w600

ایو گیمو، مدیرعامل یوبیسافت اعلام کرده که تعداد پیش خریدهای بازی Watch_Dogs 2 کمتر از انتظارات بوده. بازی قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر به دست مشتریان برسد و با وجود آمار ضعیف پیش خرید، گیمو می گوید که نگرانی خاصی در رابطه با آن ندارد.
در واقع مدیرعامل یوبیسافت با اشاره به بازی FarCry  ۳ به عنوان مثال، می گوید که آمار پیش خرید لزوماً نشان دهنده بازخورد طرفداران نسبت به بازی نیست، بلکه آنها صرفا منتظر هستند تا بازی عرضه شده و اطمینان یابند که با استانداردهای مد نظرشان سازگاری دارد. وی می گوید «ما آمار پیش خریدها را مهم تلقی می کنیم، اما آنها کاملاً برای موفقیت یک بازی حیاتی نیستند.»
طی دومین سه ماهه سال مالی ۲۰۱۷، یوبیسافت به فروش ۲۸۱٫۴ میلیون یورویی دست یافته و به استراتژی های دیجیتالی خود ادامه می دهد. نرخ درآمد دیجیتالی، برابر با ۲۰۲٫۶ میلیون یورو بوده و ۷۲ درصد از مجموع فروش کمپانی را تشکیل داده است. ناشر فرانسوی همچنین خبر از رشد ۴۵٫۵ درصدی در فروش عناوین قدیمی تر خود داده است. در نهایت یوبیسافت انتظار دارد که به درآمد ۵۶۰ میلیون یورویی در سه ماهه آتی دست یابد و وضعیت با ثبات خود را ادامه دهد.
 

ubislide3-w600
ubislide2-w600
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا