اخبار

گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نیز مجهز به عکاسی با فرمت RAW خواهند شد

به گفته منابع نزدیک به سامسونگ، این شرکت کره‌ای در نظر دارد آپدیت اندروید ۵.۱ را در ماه جاری برای پرچم‌داران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج منتشر کند. این بسته به‌روزرسانی قابلیت‌های ویژه‌ای برای گوشی‌های مذکور به همراه نخواهد داشت، با این حال شرایطی را در راستای بهره بردن هرچه بیشتر سخت‌افزاری کنونی برای کاربر فراهم می‌آورد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Sam Mobile، اندروید ۵.۱ به همراه خود امکان ثبت تصویر با فرمت RAW را برای خانواده گلکسی اس ۶ به همراه خواهد داشت. حداقل ISO در برنامه دوربین این محصولات در حال حاضر برابر ۱۰۰ است که در آپدیت بعدی به ۵۰ خواهد رسید.
در فرمت RAW سنسور تمام اطلاعات موجود در مناطق بسیار تاریک، بسیار روشن و یا رنگ‌های مختلف موجود را جمع‌آوری می‌کند، بنابراین با حفظ تمام داده‌ها نرم‌افزارهای خاص قادر خواهند بود داده‌ها را تغییر دهند در این صورت شما می‌توانید تصویری باب میلتان تولید کنید. به عقیده بسیاری از فعالان حوضه فناوری سنسور ۱۶ مگا پیکسلی گلکسی اس ۶ و اس ۶ یکی از بهترین عملکردهای دوربین را در بین پرچم‌داران ۲۰۱۵ از خود به نمایش گذاشته است، این در حالیست که آپدیت اندروید ۵.۱ نیز می‌تواند بر کیفت هرچه بیشتر تصاویر ثبت شده توسط آن بیفزاید.
از دیگر قابلت هایی که اندروید ۵.۱.۱ برای گلکسی اس ۶ به ارمغان خواهد آورد، اضافه شدن حالت چند کاربره به این دستگاه است. این حالت به شما این امکان را می‌دهد که برای دیگران یک پروفایل جداگانه با نام مهمان ایجاد کنید و اطلاعات گوشی‌تان را بدون نگرانی از درز اطلاعات شخصیتان به اشتراک بگذارید. سامسونگ هنوز اطلاعات فوق را تائید نکرده، با این حال ما مطمئن هستیم که به‌روزرسانی جدید قابلیت‌های کاربردی خوبی را برای پرچم‌دار ۲۰۱۵ این شرکت به همراه دارد.

فارنت

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا