اخبار

گلکسی اس ۷ سامسونگ سوم اسفند ماه معرفی خواهد شد ؟

 
 
با توجه به رقابت شدید میان کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در جهان ، یکی از فاکتور های مهم در رونمایی از گوشی های بالارده یا در اصطلاح پرچم دار آنها ، زمان معرفی و عرضه گوشی به بازار است.به همین دلیل، چند سالی است که شاهد تغییراتی در تاریخ های رونمای از پرچم دران کمپانی ها هستیم.پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ برای رقابت با آیفون ۶اس اپل قصد دارد گلکسی اس ۷ را زودتر از زمان همیشگی معرفی کند اما خبر جدید منتشر شده تاحدودی خبرهای گذشته را تکذیب کرده و تاریخ سوم اسفند ماه ( ۲۱ فوریه ) را برای معرفی گوشی انتخاب کرده است.
اگر بخواهیم نگاهی به گذشته‌ی سامسونگ و معرفی پرچمدار قبلی خود بیندازیم، باید به سراغ سال گذشته برویم. سامسونگ از گلکسی اس ۶ در روز نهم اسفندماه رونمایی کرد. این در حالی بود که رویداد جهانی موبایل بارسلونا تنها یک روز بعد از معرفی گلکسی اس ۶ کار خود را شروع کرد. حال سامسونگ اگر بخواهد طبق روال سال گذشته پیش برود باید دوم اسفندماه از گوشی خود رونمایی کند چرا که زمان آغاز رویداد بارسلونا سوم اسفندماه تعیین شده است.
بنابراین سامسونگ امسال زودتر از سال گذشته از گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد کرد اما تنها تفاوت هفت روزه میان آن‌ها دیده می‌شود. این در حالی است که شایعات گذشته حاکی از این بودند که گلکسی اس ۷ در اواخر ماه دی معرفی می‌شود و سامسونگ برنامه‌ای ویژه‌ را برای رقابت با آیفون‌های اپل در نظر دارد. علاوه‌بر‌این معرفی شدن گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس زودتر از موعد مقرر هم باعث شده بود تا بسیاری بر این عقیده باشند که گلکسی اس ۷ زودتر از همیشه معرفی می‌شود.
خبری که امروز منتشر شده گویا از منبعی کاملا مطمئن سرچشمه گرفته است اما با این حال پیشنهاد ما به شما این است که تنها به عنوان یک شایعه به این خبر نگاه کنید. فعلا باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه زمانی دعوت‌نامه‌های خود را برای معرفی گلکسی اس ۷ ارسال می‌کند که به نظر می‌آید هنوز زمان زیادی تا این اقدام مانده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا