اخبار

چرا گلکسی اس ۸ برای بسیاری از کاربران و متخصصان ناامید کننده بوده است

چرا گلکسی اس ۸ برای بسیاری از کاربران و متخصصان ناامید کننده بوده است

گلکسی اس ۸

سامسونگ به‌تازگی از دو پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی کرده است. در کنار تمامی تعریف و تمجیدهای فراوانی که از این تلفن همراه می‌شود، همچنان سوالاتی درباره بایدوشایدهای سخت‌افزاری و طراحی متفاوت این دستگاه وجود دارد. علاوه بر این مشخصات بسیار عالی ال‌جی جی ۶ که به‌تازگی رونمایی شده است نیز تااندازه‌ای این پرچم‌دار جدید سامسونگ را تحت تاثیر قرار داده است.

یکی از انتقاد شدید وارد شده بر این پرچم‌دار موقعیت قرارگیری حسگر اثرانگشت آن است. به نظر می‌رسد که جدایی حسگر اثرانگشت در این دستگاه از دکمه خانه آن راه‌حلی بسیار ضعیف بوده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که سامسونگ با طراحی این تلفن همراه هوشمند قصد دارد تا اذهان را برای نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی آماده کند زیرا بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است تا حسگرهای اثرانگشت در نسل‌های بعدی سامسونگ گلکسی در زیر شیشه جلویی قرار داشته باشد. ارائه این ویژگی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند بسیار عالی به نظر می‌رسد اما در حال حاضر شک و شبهه‌های بسیار زیادی درباره راضی بودن کاربران از موقعیت قرارگیری این حسگر وجود دارد.

از دیگر انتقادات وارده بر سامسونگ گلکسی اس ۸ نیز دوربین اصلی آن است که مشخصات آن عیناً مانند دوربین ارائه‌شده بر روی سامسونگ گلکسی اس ۷ (پرچم‌دار قبلی این کمپانی) به نظر می‌رسد. البته هیچ شکی وجود ندارد که این دوربین یکی از بهترین دوربین‌های ارائه‌شده بر روی سری‌های گلکسی است اما باید در نظر داشت که سایر رقبای سامسونگ در حال حاضر در پرچم‌داران خود از دوربین‌های دارای لنز دوقلو استفاده می‌کنند که قابلیت ثبت تصاویر وسیع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نقد سوم مربوط به این دستگاه نیز بلندگوهای مونوی آن در مقایسه با بلندگوی استریوی ارائه‌شده بر روی سامسونگ گلکسی اس ۷ و همچنین باتری ۳۰۰۰ آمپرساعتی آن است که ظرفیت این باتری دقیقا با گلکسی اس ۷ برابری می‌کند هستند. البته باید در نظر داشت که همچنان مشخصات اصلی این تلفن همراه در مقایسه با سایر پرچم‌داران بسیار قوی بوده و نیز قابلیت‌هایی نظیر عمر باتری و طراحی ظاهری فوق‌العاده آن موجب جذب مخاطب‌های بسیار زیادی می‌شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا