اخبار

گلکسی اس ۹ نهایتا به مرز فروش ۱ میلیون دستگاه رسید

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس پرچم‌داران امسال سامسونگ هستند که به نظر می‌رسد تاکنون نتوانسته‌اند فروش خوبی را به دست آورند. سامسونگ اخیرا میزان فروش این محصولات را اعلام کرده است. همراه موبایلستان باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
کمپانی کره‌ای سامسونگ اخیرا اطلاعاتی را در خصوص میزان فروش سری گلکسی اس ۹ منتشر کرده است. با وجود اینکه سامسونگ انتظار داشت سری جدید پرچم‌دارش فروش بهتری نسبت به پرچم‌دار سال گذشته داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که سری اس ۹ چندان نتوانسته اهداف این کمپانی کره‌ای را برآورده کند.

مقالات مرتبط:

محصولات سری گلکسی S9 سامسونگ از ماه مارس روانه بازار کره جنوبی شده‌اند و این شرکت اعلام کرده است که محصولات مذکور توانسته است ۱ میلیون نسخه فروش در این کشور داشته باشند. در واقع دستیابی به این رقم بعد از گذشت دو ماه از عرضه محصولات مذکور صورت گرفته است. برای مقایسه میزان فروش پرچم‌داران امسال و سال گذشته سامسونگ باید اعلام کنیم که سری گلکسی اس ۸ در طول ۳۷ روز بعد از زمان عرضه توانست به فروش ۱ میلیون نسخه‌ای دست یابند. گفتنی است که گلکسی اس ۲ (Galaxy S2) نیز در مدت ۴۰ روز توانسته بود به این میزان از فروش برسد. مقایسه این اعداد و ارقام خبر از پایین بودن میزان فروش این محصول نسبت به سایر برادرانش می‌دهد. البته این کمپانی نگاهی خوشبینانه به آینده دارد و معتقد است مدت زمان محبوبیت این تلفن هوشمند بیشتر از سایرین خواهد بود و در نتیجه می‌تواند به فروش بیشتری از گلکسی اس ۸ نیز دست یابد. نگاه خوشبینانه دیگری نیز سامسونگ مدعی شده که فروش ضعیف یک پرچم‌دار لزوما به معنای از دست دادن مشتریان نیست. در واقع مشتریان زیادی هستند که به سراغ یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده سامسونگ با نام گلکسی (A8 (2018 رفته‌اند. گفتنی است که نسخه جدید گلکسی ای ۸ یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ در مدت اخیر بوده است.
گلکسی اس 9
البته فعلا زمان زیادی از سال باقی مانده و سامسونگ همچنان امیدوار به فروش خوب گل سرسبد محصولاتش است. این کمپانی اخیرا تمرکز بیشتری روی بازار چین دارد. اما هر چه که باشد، پرچم‌دار امسال سامسونگ نتوانسته فروشی هم تراز با سطح انتظار سامسونگ داشته باشد و به همین دلیل این شرکت سعی دارد اقداماتی را برای افزایش فروش آن انجام دهد. چندی پیش تصاویری از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر شد که در آن‌ها شاهد رنگ قرمز بدنه دستگاه بودیم و به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این نسخه از پرچم‌دارانش را نیز در جهت افزایش فروش آن روانه بازار کند.
علاوه بر این،‌ سامسونگ در تلاش است تا تلفن هوشمندی شبیه به آیفون ایکس (iPhone X) کمپانی اپل را جهت رقابت با این محصول عرضه کند (این محصول فعلا با نام گلکسی A Star شناخته می‌شود). برای نتیجه گیری نهایی درباره میزان فروش گلکسی اس ۹ باید تا پایان دوره یک ساله این محصول منتظر بمانیم و سپس به سراغ آمار و ارقام برویم. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که سامسونگ اواخر تابستان امسال پرچم‌دار جدیدی را با نام گلکسی نوت ۹ معرفی می‌کند که ممکن است تاثیراتی در فروش گلکسی اس ۹ داشته باشد. نظر شما چیست؟ ورود گلکسی نوت ۹ به بازار تا چه میزان می‌تواند بر فروش گلکسی اس ۹ تاثیرگذار باشد؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا