اخبار

گلکسی تب اس ۴ انتخابی هوشمندانه برای دوست داران تبلت‌ها

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تبلت گلکسی تب اس ۴ از صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با فناوری AMOLED و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۶:۱۰ با رزولوشن ۲,۵۶۰ x 1,600 بهره می‌برد. اگر به یاد داشته باشید صفحه نمایش گلکسی تب اس ۳ از HDR پشتیبانی می‌کرد اما هنوز نمی‌دانیم که این فناوری توسط گلکسی تب اس ۴ نیز پشتیبانی می‌شود یا خیر.

مطالب مرتبط

تبلت کاغذی دیجیتال سونی با اندازه صفحه ۱۰ اینچی رونمایی شد
اکسپریا Z5 تبلت از برنامه تولید سونی خارج شده است
تبلت جدید شیائومی با نام می پد ۴ با قیمت ۲۳۰ دلار معرفی شد
بر اساس گزارش‌های منتشر شده این تبلت جدید که به‌نوعی با لقب غول تبلت‌ها شناخته می‌شود از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری در نظر گرفته شده برای این تبلت ۷۳۰۰ آمپر ساعتی بوده و از یو اس بی نو C و بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. این تبلت همچنین با اندروید ۸.۱ اوریو و صدای AKG-tuned عرضه می‌شود بنابراین امیدها برای عرضه گلکسی تب اس ۳ با چهار بلندگو در این دستگاه هنوز زنده است.

گلکسی تب اس 4

تبلت گلکسی تب اس ۴ از سامسونگ DeX نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک داک تبلت خود را به مونیتوری متصل کرده و تجربه مشابه با کامپیوتر شخصی را از آن انتظار داشته باشند. همچنین از دیگر امکانات این تبلت وجود حسگر قرنیه است که جایگزین حسگر اثر انگشت خواهد شد.
در آخر این تبلت احتمالا از قلم S باز طراحی شده‌ای بهره ببرد که احتمالا مجهز به فناوری‌ای مشابه با قلم گلکسی اس ۹ خواهد بود. به‌صورت کلی به نظر می‌رسد که این تبلت به نسبت قیمت ارائه شده گزینه بسیار مناسبی برای مخاطبان باشد. پردازنده ۸۳۵ چندان شگفتی‌آفرین نیست و رم ۴ گیگابایتی موجود در آن نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند اما تمامی این امکانات در کنار یکدیگر تجربه‌ای متفاوت از تبلت‌های سامسونگ را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.


مطالعه بیشتر

تصویر جدید از قاب طلایی رنگ گوشی سونی اکسپریا XZ۲ پریمیوم فاش شد
شارژرهای شارژ سریع برای نسل فعلی آیفون
روش رفع مشکل توقف ناگهانی اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا