اخبار

سامسونگ گلکسی تب S3 با اسنپدراگون ۸۲۰ در GFXBench

سامسونگ گلکسی تب S3 از تابستان ۲۰۱۵ به بعد اگر شما دنبال یه تبلت سامسونگ همه چیز تموم بودید شما قطعا سراغ گلکسی تب اس ۲ میرفتین اکنون شایعه ای است که در این سه ماهه تغییراتی در این دستگاه اتفاق خواهد افتاد و اکنون با دریافت گواهینامه Bluetooth و Wi-Fi تحت عنوان  سامسونگ گلکسی تب S3 در GFXBench  لیست مشخصاتش دیده شده است.
گلکسی تب اس 3
در این گزارش آورده شده است که این تبلت دارای یک صفحه نمایش با قطر ۹٫۶ اینچی می باشد در صورتی که نسل قبلی این تبلت دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی بود.یعنی تفاوت آن ها از این نظر ۰٫۱ اینچ است.
چند هفته پیش کمپانی سامسونگ دو تبلت جدید خود را به منظور انجام تست‌هایی وارد کشور هند کرده بود – تبلت SM-T718 و SM-T813. و به دلیل تفاوت‌های بسیار کم نسبت به نسل قبلی – تبلت Galaxy Tab S2 – گفته می‌شود حتی این دو تبلت نسخه جدیدی از S2 بوده، نه نسل جدید این سری از تبلت‌های باریک سامسونگ!
به هر حال تبلت سامسونگ SM-T819 نسخه ۹٫۷ اینچی تبلت Samsung Galaxy Tab S3 است که با پنل superAMOLED و با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ به ثبت رسیده است (برابر با iPad و Tab S2).
 GFXBench می گوید  این تبلت دارای اسنپدراگون ۸۲۰ است که حتی بهتر از پردازنده Exynos 7420 می باشد.
 در ادامه لیست به رم ۴GB و ۲۴GB حافظه داخلی در زمینه ذخیره سازی اشاره کرده با  آندروید ۷٫۰ .  به همراه یک دوربین پشت ۱۲٫۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی می باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا